خبرنگار: زهرا اکرمی / تصویربردار: امیرحسین شهسواری، اسماعیل گلرخ، فرزاد گمار / تدوینگر: آرام توکلی
ویدئو / بازار پوشاک شب عید، زیر سایه رکود
صنعت پوشاک به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره، سومین کالای پراهمیت در سبد خانوار، بعد از مواد غذایی و مسکن است؛ اما گزارشها از بازار این کالا در ایران، از کاهش شدید تقاضا در این حوزه حکایت دارد؛ تا جایی که بسیاری از دستاندرکاران این صنعت معتقدند در آستانه سال نو، پوشاک از اولویت خرید مردم خارج شده است. در چنین شرایطی اما دولت میگوید میخواهد به وضعیت این صنعت سروسامان بدهد؛ وعدهای که باید دید چه خواهد شد. در این ویدئو وضعیت تولید و فروش پوشاک از زاویه دید دستاندرکاران این صنعت بررسی شده است.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
تحمل کنید. اینها هزینه مقاومت است. به امید پیروزی
نفست از جای گرم در میاد خورزمار (به لری یعنی پسرخاله)
خیلی گرون شده لباس بی نهایت،هر کی هر جور دوست داره داره میفروشه...
اخه دیگه میشه زندگی کرد فکری به حال مردم کنید
انشاله هر کی باعث این گرونی میشه ،خدا جوابشو بده ، من نفرین نمیکنم چون خدا خودش بهتر میدونه باید چیکار کنه باهاشون
نظرات