• یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400121510992
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان در جشنواره ابوذر:

پاسداران سبزپوشان حریم ولایت اند

پاسداران سبزپوشان حریم ولایت اند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر توسعه فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و امید آفرینی در جامعه را به عنوان اهداف اصلی خود دنبال می کند.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۱۴اسفندماه در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان با تبریک اعیاد شعبانیه ، از پاسداران به عنوان سبزپوشان حریم ولایت یاد کرد.‌
وی همچنین با گرامیداشت روز جانباز عنوان کرد: جانبازان، شهیدان زنده و سند افتخار نظام هستند.‌
وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، سپاه پاسداران است و اگر امروز بعنوان یک‌ کشور امن در دنیا شناخته شده ایم، از نعمت و برکت خون شهدا و ایثارگری نیروهای مسلح کشور در سپاه پاسداران، ارتش و بسیج است.‌
هاشمی با بیان اینکه خوشبختانه امروز ما هشتمین کشور تولید کننده ادوات نظامی در دنیا هستیم، افزود: امروز ترس دشمن از روحیه معنوی و شهادت طلبی جوانان ماست.‌
وی خاطر نشان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر، مطالبه گری هوشمندانه در جهت انسجام ، وحدت ،صمیمیت ومهربانی است و معرفی هنر و هنرمندان‌ انقلابی از دیگر اهداف جشنواره رسانه ای ابوذر می باشد.
استاندار سمنان اضافه کرد: امروز ، انقلابی بودن یعنی خود را درگیر حاشیه ها نکردن و اگر رسانه های مختلف مکتوب ، دیداری ، شنیداری و مجازی در جهت گفتمان انقلاب و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نمایند ، بسیار زیبا و تماشایی خواهد بود.‌
وی تصریح کرد: امروز رسانه ها نقش مهم و حسی در جهت امید آفرینی در جامعه و برجسته نمودن دستاوردهای انقلاب دارند.
هاشمی گفت: باید با جهاد تبیین عملکرد نظام و انقلاب ، پتانسیل ها و ظرفیت های کشور به نسلهای آینده معرفی شود.
وی ضمن تاکید بر این مهم که رسانه ها باید ظرفیت های مختلف استان را معرفی کنند، عنوان کرد: نقش آفرینی در جهت معرفی سرمایه گذاری در استان‌ بر عهده رسانه هاست و رسانه ها می توانند پتانسیلهای گردشگری استان را معرفی نموده و در نتیجه موجب افزایش ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات و آسیبهای اجتماعی شوند.
استاندار سمنان اظهار کرد: امروز بمنظور معرفی گفتمان انقلاب در استان دست‌نیاز به سوی رسانه ها دراز می کنیم‌ و در این راستا جشنواره ابوذر فرصت طلایی برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیتهای استان سمنان است.
وی بیان کرد: با همت مدیران و تلاش دستگاه های نظارتی خوشبخانه ۳۳ واحد راکد ، راه اندازی شد.
هاشمی در این آیین خبر داد: استان سمنان در پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه سوم کشور را داراست.
استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه مردم سرمایه های اصلی انقلاب می باشند، گفت: اگر امروز شاهد اتفاقاتی خوب در استان هستیم ، بدلیل وحدت ، انسجام و صمیمیت حاکم در استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha