• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400121410601
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد:

ساماندهی تمام گلزار شهدای لرستان تا پایان سال ۱۴۰۱

ساماندهی تمام گلزار شهدای لرستان تا پایان سال ۱۴۰۱

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، گفت: طی سفر هیئت دولت به لرستان برای ساماندهی گلزار شهدای سطح مصوبه ۱۰ میلیاردی گرفتیم که امیدواریم کامل تخصیص پیدا کند.

محمود زرین‌جویی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا امروز ۲۳ هزار و ۷۷۶ دیدار در قالب طرح سپاس در سطح استان داشتیم که این طرح به انواع مختلف شامل دیدار در منزل، دیدار و سرکشی از ایثارگرانی که در بیمارستان‌ها و ادارات هستند.

وی افزود: این طرح بحث دیدارها ملاقات‌های عمومی و چهره به چهره را نیز شامل می‌شود که روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: فقط در این روز مشخص ۱۸۹۶ ملاقات از ابتدای سال تاکنون داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته رشد ۵۵ درصدی داشته است.

زرین‌جویی افزود: در بحث دیدار و پیگیری کارهای جامعه هدف همه روزه در خدمت خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: برای ایثارگران بحث مددکاری اجتماعی را داریم که مددکاران ما مسائل و مشکلات جامعه هدف را شناسایی و ورود کرده و به آن‌ها مشاوره می‌دهند، همچنین جلسات تیم اورژانسی را در دستور کار داریم.

وی گفت: در سطح استان ۵۸۵ گلزار شهدا، از تک مزاری تا چند مزاری، با ۶۳۶۲ مزار شهید، داریم.

زرین‌جویی بیان کرد: در سطح استان حدود ۸۵۰ مزار شهید داریم که هنوز ساماندهی نشده است و طبق برآورد ما حدود ۲۰ میلیارد تومان برای اتمام کار نیاز داشتیم که هیچ مزار ساماندهی نشده نداشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: این موضوع را به عنوان مصوبه در سفر هیئت دولت مطرح کرده و توانستیم مصوبه ۱۰ میلیارد تومان را بگیریم که امیدواریم تحقق و تخصیص پیدا کند که تا پایان سال ۱۴۰۱ بحث ساماندهی گلزار شهدا را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha