• پنجشنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400121209240
  • منبع : نمایندگی ایلام

مشکل اختلال ارتباط همراه اول و اینترنت در سیروان برطرف می‌شود

مشکل اختلال ارتباط همراه اول و اینترنت در سیروان برطرف می‌شود

ایسنا/ایلام فرماندار شهرستان سیروان گفت: با اتمام حفاری و کابل گذاری و همچنین تکمیل فیبر نوری، مشکل قطع ارتباط همراه اول و اینترنت در شهرستان سیروان برطرف می‌شود و با اتمام این پروژه یکی از خواسته‌های مردمی محقق خواهد شد.

«علیرضا رئیسی» در بازدید از اجرای پروژه فیبر خاکی مسیر کارخانه سیمان تا روستای سفید خانی با بیان اینکه در گذشته اکثر روستاها و مناطق این شهرستان با مشکل قطعی اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه مواجه بودند، اظهار کرد: شهرستان سیروان از لحاظ زیرساخت‌ها با مشکلات فراوانی روبروست و قبلا آنچنان که باید و شاید به آن توجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود مشکلات زیرساختی این شهرستان در زمینه‌های مختلف برطرف شود تا مردم به آرزوی دیرینه خود برسند، افزود: تکمیل فیبرنوری روستاهای شهرستان سیروان به طول ۱۵ کیلومتر توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری شرکت مخابرات استان در حال اجراست.

فرماندار سیروان با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجراست و با اتمام این پروژه مشکل قطعی ارتباط همراه اول و اینترنت برطرف می‌شود، تصریح کرد: این طرح طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیسی با اشاره به اینکه طول حفاری پروژه فیبر نوری این مسیر ۱۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجراست، خاطرنشان کرد: مسیر کارخانه سیمان تا روستای سفید خانی قبلا هوایی بوده و به فیبرنوری خاکی برگردان تبدیل می شود و زمینه زیرساخت برای ۱۰ روستای این مسیر برای سایر اپراتورها برای خدمات دهی فراهم می‌شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه حفاری این پروژه طی ۱۰ روزه آینده به اتمام می‌رسد و تمام تیرها و کابل‌های مسیر هوایی جمع‌آوری می‌گردد، گفت: اجرای این پروژه باعث تقویت سرعت اینترنت همراه می‌شود و در آینده نزدیک کافو نوری روستای کلی کلی و علی آباد زیر بار خواهند رفت و می‌توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha