• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400121108744
  • خبرنگار : 71663

تاکید گروه‌های مقاومت فلسطین بر تشکیل جبهه ملی فراگیر مقاومت

تاکید گروه‌های مقاومت فلسطین بر تشکیل جبهه ملی فراگیر مقاومت

گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی در نشستی که سه‌شنبه برگزار شد بر تشکیل یک جبهه ملی فراگیر مقاومت در فلسطین متشکل از تمامی جناح‌ها از جمله مخالفان توافقنامه اسلو و مذاکره با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار لبنان، در نشست روز سه‌شنبه گروه‌های مقاومت متشکل از "جبهه آزادی بخش فلسطین"، " جنبش جهاد اسلامی در فلسطین به همراهی فرماندهی مرکزی و "پیشگامان جنگ آزادی‌بخش خلق (نیروهای صاعق)" توافق شد جبهه ملی مقاومت فلسطین شکل بگیرد.

براساس بیانیه پایانی نشست، این جناح‌ها تاکید کردند که جبهه مقاومت ملی فلسطین می‌بایست دربردارنده تمامی نیروهای مخالف توافقنامه اسلو و مذاکره با رژیم صهیونیستی باشد.

این جناح‌ها تاکید کردند که جبهه ملی مقاومت فلسطین جایگزینی برای سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) نخواهد بود.

در این بیانیه همچنین از شیوه عملکرده تعدادی از جناح‌های مقاومت برای حذف نیروهای مخالف تفکرات خود در جبهه ملی مقاومت انتقاد کردند و افزودند اینچنین اقدامات باعث بیشتر شدن شکاف میان جناح‌ها و مردم فلسطین می‌شود و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را پیچیده و دشوار خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است که سازمان آزادی بخش فلسطین متعلق به شخص و جناح خاصی نیست بلکه ثمره مقاومت شهدا است و می‌بایست آن را دستاورد ملت فلسطین دانست.

طبق این بیانیه، مبارزه با رژیم صهیونیستی و خارج ساختن آن از سرزمین‌های فلسطینی و همچنین مبارزه برای حقوق ملت فلسطین در قالب ایجاد یک جبهه فراگیر و ملی که دربردارنده تمای گروه‌های مقاومت فلسطین باشد، تاکید شد.

در این دیدار همچنین درباره تعدادی از دولت‌های عربی که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به کل مسلمانان، ملت فلسطین و آرمان فلسطین خیانت کردند، بحث و گفت‌وگو شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha