• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120907401
  • خبرنگار : 30054

با نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خود را ساده کنید

با نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خود را ساده کنید

در سالیان اخیر، با رشد شهرنشینی شاهد مجتمع‌های بزرگ مسکونی هستیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی آپارتمانا، مدیریت ساختمان در چنین مجتمع‌هایی کار ساده‌ای نیست. برای اینکه بتوان یک ساختمان مناسب را برای زندگی در اختیار ساکنین مجتمع مسکونی گذاشت نیاز به قوانین مشخصی داریم که مدیرساختمان به اجرای آن‌ها بپردازد. با توجه به دغدغه‌های زندگی امروزی و حجم زیاد کارهای شخصی اهالی یک مجتمع آپارتمانی، برای اجرای دقیق قوانین ساختمانی نیاز به یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان دارند

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی امکانات نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا بپردازیم. این نرم افزار مدیریت ساختمان کمک شایان‌توجهی به اهالی یک مجتمع‌مسکونی برای زندگی همراه با آسایش و آرامش در کنار یکدیگر خواهد کرد.

چرا به مدیریت ساختمان نیاز داریم؟

با نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خود را ساده کنید

مجتمع‌های مسکونی و تجاری از چندین واحد تشکیل می‌شوند. در این نوع از مجتمع‌ها نیاز است تا قسمت‌های مشاع ساختمان به صورت مشترک نگهداری شوند. طبق قانون تملک آپارتمان‌ها اهالی یک مجتمع مسکونی با انتخاب مدیر ساختمان، مدیریت قسمت‌های اشتراکی را به او واگذار می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص وظایف مدیر ساختمان ، اینجا را کلیک کنید

تنوع و پیچیدگی کارهای مدیریت مجتمع مسکونی باعث می‌شود تا نیاز به نرم‌افزار مدیریت ساختمانی احساس شود.
یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید دارای سه ویژگی زیر باشد:

۱. سادگی: کار با آن باید برای مدیر و اهالی ساختمان، ساده باشد.

۲. هماهنگ‌کنندگی: یک نرم‌افزار باید موجب افزایش هماهنگی بین اهالی ساختمان شود.

۳. شفافیت: با آن شفافیت افزایش یابد و جلوی سوءتفاهم بین مدیر ساختمان و ساکنین آپارتمان گرفته شود.

مزایای نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا برای اهالی و مدیر ساختمان

با نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خود را ساده کنید

با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا می‌توان اقدامات زیر را به سادگی انجام داد:

۱. ثبت هزینه‌های ساختمان

۲. مشاهده صورت‌حساب هر واحد

۳. محاسبه شارژ ساختمان

۴. مشاهده صورت‌حساب توسط اهالی

۵. پرداخت شارژ آنلاین

۶. تابلو اعلانات و نظرسنجی

۷. گزارش موجودی صندوق ساختمان

۸. امکان ارسال پیامک

امکانات فوق در نرم‌افزار باعث سادگی کار مدیر ساختمان خواهد شد. همچنین نظم ایجاد شده در انجام امور، باعث خواهد شد تا شاهد یک مجتمع مسکونی تمیز و نمونه برای ساکنین باشیم.

آشنایی با مزیت های نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا

همانطور که گفتیم یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باعث سادگی کار مدیر خواهد شد. همچنین ساکنین آپارتمان به خوبی در جریان وضعیت مالی و احیانا وظایف خود قرار می‌گیرند و می‌توانند به راحتی اقدام مورد نظر مدیر ساختمان را انجام دهند.

نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا با داشتن رابط کاربری ساده توانسته است امکانات مناسبی را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار دهد. مهمترین مزیت های نرم افزار آپارتمانا عبارتند از:

۱.  محاسبه و اعلام شارژ به ساکنین

محاسبه و دریافت به موقع مبلغ شارژ آپارتمان از مهمترین موضوعاتی است که در یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید به آن توجه شود. زیرا یکی از  موضوعاتی که باعث اختلاف در مدیریت مالی ساختمان می‌شود نحوه محاسبه شارژ و همچنین وصول به موقع آن است. آپارتمانا یک اپلیکیشن شارژ ساختمان است که به صورت آنلاین و با کمک مرورگرهای موبایل یا اپلیکیشن اندروید و ios قابل دسترسی است و ساکنین آپارتمان نیز امکان پرداخت شارژ خود را به صورت آنلاین در این نرم‌افزار دارند.

۲. کاهش نیاز به ارتباطات بین مدیر و ساکنین

آپارتمانا تنها یک اپلیکیشن معمولی مدیریت ساختمان نیست. در آپارتمانا پرداخت آنلاین شارژ ساختمان توسط اهالی ساختمان کار ساده ای است. در حالت سنتی مراحل پرداخت شارژ بدین ترتیب می باشد:

۱- انتقال وجه توسط ساکن (یا مالک ) به شماره حساب ساختمان

۲- ارائه رسید انتقال وجه به مدیر

۳- بررسی رسید توسط مدیر و تطبیق آن با گردش حساب بانکی

۴- ثبت دریافتی وی در دفتر یا فایل اکسل یا نرم افزار حسابداری مورد استفاده

اما در صورت استفاده از اپلیکیشن مدیریت ساختمان آپارتمانا مراحل به صورت زیر کاهش می یابد:

۱- پرداخت شارژ بصورت آنلاین توسط ساکن

تمامی مراحل دیگر بصورت کاملا اتوماتیک در نرم افزار آپارتمانا انجام می شود

همچنین امکاناتی نظیر ارسال‌ پیامک و تابلوی اعلانات و نظرسنجی در این نرم‌افزار باعث شده است تا ارتباطات غیرضروری بین مدیر و اهالی ساختمان کاهش پیدا کند.

۳. گزارشات مدیریتی در یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان

یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید همیشه در دسترس باشد. در آپارتمانا با توجه به اینکه می‌توان از طریق وب و اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کرد، امکان دریافت گزارشات متنوع مدیریتی در هر زمانی وجود دارد. این گزارش‌ها به مدیر ساختمان کمک می‌کنند تا بتواند به راحتی مدیریت مالی ساختمان را انجام دهد.

گزارش‌های نرم‌افزار مدیریت ساختمان باعث ایجاد شفافیت بین مدیر و اهالی مجتمع مسکونی می‌شود و جلوی اختلافات را می‌گیرد.

۴.  امکان برنامه‌ریزی

با کمک یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان به خوبی می‌توان در جریان وضعیت یک مجتمع مسکونی قرار گرفته و برای نگهداری ساختمان در آینده برنامه‌ریزی کرد. مدیر ساختمان با کمک اطلاعات مالی ساختمان که از آپارتمانا دریافت می‌کند، به برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اقدامات آتی خود خواهد پرداخت.

۵. سادگی و پشتیبانی ۲۴ ساعته

یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید کاملاً ساده باشد تا افراد مسن یا با تحصیلات کم هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. آپارتمانا سعی کرده است تا با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به تولید یک محصول با رابط کاربری ساده بپردازد.

همچنین در صورت نیاز به پشتیبانی و آموزش مدیر و حتی هریک از اهالی ساختمان ، تیم پشتیبانی آپارتمانا با استفاده از سیستم‌های VOIP و CRM سوالات استفاده‌کنندگان از این نرم‌افزار را به طور کامل پاسخ می دهند. ارائه خدمات متنوع و گسترده به مشتریان باعث شده تا رضایت استفاده‌کنندگان از نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا بیش از ۸۵ درصد باشد .

برای ثبت نام رایگان در نرم افزار آپارتمانا به سایت مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha