• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400120906904
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم:

باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد

باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد

ایسنا/اردبیل مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین گفت: باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد.

حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی۹اسفند در سلسله‌نشست‌های جهاد تبیین در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: باید تلاش کنیم جهاد تبیین حاکمیتی نشود و نهادهای حاکمیتی باید کار ستادی کرده و تسهیلگری کنند.

وی با بیان اینکه برای جهاد تبیین نباید عجله کرد، افزود: جهاد تبیین جهاد همگانی است و مهم‌ترین عرصه جهاد همین جهاد تبیین است.

صلح میرزایی اضافه کرد: جهاد تبیین یعنی بی‌تفاوت نبودن در قبال غبار آلودگی ذهن اطرافیان است زیرا ذهن یک شهروند جامعه اسلامی مقدس و محترم است و نباید غبارآلود شود.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را مطرح کرده‌اند بنابراین همه ما مکلف هستیم که در این جهاد حضور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای جهاد تبیین استفاده کرد و دانشگاه محقق اردبیلی تلاش می‌کند در این مسیر به ایفای نقش بپردازد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: سال آینده همایش ملی ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: در حوزه جهاد تبیین هرچقدر کار کنیم بازهم کم‌کار کرده‌ایم و باید جهاد تبیین در بطن جامعه انجام شود.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه با اتحاد و وحدت مثال‌زدنی همه بخش‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون ۹۱۶ برنامه فرهنگی اجرا شده است، تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی همه دانشکده‌ها و تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌ها را درگیر کارکرده‌ایم و دانشگاه محقق اردبیلی اولین دانشگاهی بود که در دانشکده‌ها مشاور فرهنگی انتخاب کرد تا برنامه‌های فرهنگی با شتاب و کیفیت بیشتری اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha