• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400120906899
  • خبرنگار : 50228

دبیر هیات: میزبانی جام تختی به رشد کشتی فرنگی خوزستان کمک کرد

دبیر هیات: میزبانی جام تختی به رشد کشتی فرنگی خوزستان کمک کرد

ایسنا/خوزستان دبیر هیات کشتی خوزستان معتقد است که این میزبانی رقابت‌های بین‌اللملی جام تختی در اهواز، در روند رو به رشد کشتی فرنگی خوزستان تاثیر بسیاری داشت.

اسکندر عیسوند در گفت‌وگو با ایسنا در ابتدا با اشاره به میزبانی مسجدسلیمان از رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان کشور، اظهار کرد: طی رایزنی که آقای جمال‌پور رئیس هیات کشتی خوزستان با فرماندار و نماینده مسجدسلیمان داشت، در نهایت شرایط برای میزبانی این شهر از مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور فراهم و مقرر شد مسابقات از ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در مسجدسلیمان برگزار شود.

وی بیان کرد: از جمله دلایلی که هیات خوزستان تمایل داشت که مسابقات در مسجدسلیمان برگزار شود، به دلیل اهمیت به بحث ارتقاء کشتی در شهرستان‌ها بود. ضمن این‌که مسجدسلیمان نیز در کشتی پایه با کیفیت خوبی کار کرده است و جهت تشویق قصد داشتیم این میزبانی را در این شهر انجام دهیم. در حال حاضر دو تیم از خوزستان در این مسابقات حاضر می‌شوند ولی ما دنبال آن هستیم که سهمیه بیشتری به استان تعلق بگیرد و در نهایت بتوانیم ملی‌پوشان بیشتری را برای اعزام به مسابقات آسیایی، جهانی و بین‌المللی داشته باشیم.

دبیر هیات کشتی خوزستان در ادامه نیز با بیان این‌که میزبانی رقابت‌های بین‌المللی جام تختی یک کار سخت بود اما با درایت رییس هیات و همکاری فدراسیون و مسئولان استانی از عهده آن برآمدیم، گفت: جام تختی از معتبرترین رقابت‌های کشتی فرنگی در ایران است و جایگاه خاصی دارد و با توجه به این‌که مسابقات اهواز آخرین چرخه انتخابی تیم‌ملی بود می‌دانستیم که از سطح بالایی برخوردار است و  این میزبانی‌ می‌تواند در افزایش ارتقاء سطح کشتی فرنگی خوزستان بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با بیان این‌که معتقدم این میزبانی در روند رو به رشد کشتی فرنگی خوزستان تاثیر بسیاری داشت، افزود: آقای جمال‌پور نیز انگیزه بسیار خوبی برای میزبانی از این مسابقات داشت و هر چند فرآیند اخذ این میزبانی سخت بود اما در نهایت فدراسیون با درخواست ما موافقت کرد. خدا را شاکریم که با توجه به این‌که پنج کشتی‌گیر خوزستانی در این رویداد بین‌المللی به مقام قهرمانی رسیدند، مجوز حضور در مسابقات آسیایی مغولستان را به دست آوردند و این یک نوید بسیار خوب برای کشتی فرنگی خوزستان است تا بتواند مثل همیشه در این رشته بدرخشد و بهترین مدال‌ها را کسب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha