• شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400120704797

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد:

هیچگونه کاهش قیمتی در بازار لوازم خانگی داخلی رخ نداده است

هیچگونه کاهش قیمتی در بازار لوازم خانگی داخلی رخ نداده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: دستورالعملی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی  از طرف سازمان صمت برای ما ارسال نشده و در بازار لوازم خانگی داخلی هیچگونه کاهش قیمتی رخ نداده است.

رضا رزقیان مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با قیمت لوازم خانگی اظهار کرد: دستورالعملی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی  از طرف سازمان صمت برای ما ارسال نشده و در بازار لوازم خانگی داخلی هیچگونه کاهش قیمتی رخ نداده است. تا پایان سال نیز حق هیچگونه افزایش قیمتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مواد اولیه مانند ورق، مس و آهن به ارز وابستگی دارند تا زمانی که قیمت  ارز ثابت نشود، در بازار لوازم خانگی هیچگونه کاهش قیمتی صورت نمی‌گیرد. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد افزود: سازمان صمت نیز اعلام کرده است که تا پایان سال هیچ شرکتی حق افزایش قیمت را ندارد. 

رزقیان عنوان کرد: در حال حاضر بازار لوازم خانگی سنگین و راکد است. همکاران ما به دلیل تعهداتی که به شرکت‌ها دارند، جنس را با ۲ الی ۳ درصد قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنند. همچنین بازار لوازم خانگی آرام است و هیچگونه افزایش قیمتی وجود ندارد. در رابطه با کالا نیز با کمبودی مواجه نیستیم. 

وی تاکید کرد: مردم باید کالاها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده که دارای ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر و کد شناسایی کالا داشته باشد. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در خصوص هزینه‌های تولید بیان کرد: در حال حاضر هزینه‌های تولید افزایشی نداشته است. در سال آینده به دلیل افزایش هزینه دستمزد، کرایه حمل و نقل و بیمه‌ قیمت‌ها آنالیز خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha