• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400120504257
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی پذیرفتنی نیست

کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی پذیرفتنی نیست

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: رفع مشکلات ترافیکی در ارستان ضروری است و کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی که برای مردم دردسر ایجاد می کند، پذیرفتنی نیست.

حمیدرضا تاملی، عصر امروز(پنجشنبه، ۵ اسفند) در کارگروه ترافیک شهرستان در فرمانداری اردستان  اظهار کرد: نقش خودروسازی در کاهش تلفات و خسارت‌ها و افزایش ایمنی مردم در جاده‌ها بسیار اندک است، در صورتی که امروزه در دنیا با هوشمندسازی خودروها امکان وقوع خطای انسانی را کاهش و تلفات جاده‌ای را به کم‌ترین اندازه ممکن رسانده است.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه ترافیک، تاکید کرد: شهرداری زواره اقدامات موثری در حوزه ترافیکی انجام داده است. برخی از نقاط حادثه خیز در شهر اردستان توسط راهنمایی و رانندگی تعیین شده که به نظر می‌رسد شهرداری به لحاظ الویت‌بندی نسبت به رفع آنها اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان گفت: رفع مشکلات ترافیکی در ارستان ضروری است و کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی که برای مردم دردسر ایجاد می‌کند، پذیرفتنی نیست.

افزایش ۱۰ درصدی تصادفات جرحی در اردستان

همچنین رئیس راهنمایی و رانندگی اردستان، گفت: افزایش سرعت‌گیر در شهر اردستان برای جلوگیری از سرعت‌های غیرمجاز و حوادث احتمالی نیاز است. همچنین کیفیت بد آسفالت خیابان‌های اردستان باعث تصادفات ناگوار شده است که انتظار داریم به وضعیت نامساعد آسفالت شهر رسیدگی شود.

مجتبی حسین زاده با بیان اینکه آسفالت خیابان‌های اصلی اردستان مانند خیابان امام خمینی و شهید فائق باعث تغییر مسیر ناگهانی و منحرف شدن راکبین موتورسوران شده است، تصریح کرد: کمبود پارکینگ در خیابان‌های اصلی اردستان یکی از معضلات راهنمایی و رانندگی است که متولیان مربوط باید برای رفع این موضوع فکری اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار تصادفات شهری، گفت: خوشبختانه در سال جاری آمار تصادفات منجر به فوت گزارش نشده است. همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۷۴ تصادف جرحی گزارش شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

رئیس راهنمایی و رانندگی اردستان با تاکید بر اینکه رفع مشکلات ترافیکی در شهر در کاهش تصادفات بسیار موثر است، افزود: از شهرداری‌های اردستان، زواره و مهاباد درخواست داریم تا قبل از عید نوروز نسبت به رفع موانع و مشکلات ترافیکی شهری اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha