• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400120503995
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رقابت ۱۴۲۰ داوطلب خراسان جنوبی در آزمون دکتری امسال

رقابت ۱۴۲۰ داوطلب خراسان جنوبی در آزمون دکتری امسال

ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: آزمون دکتری امسال در ۷ گروه آزمایشی با حضور ۱۴۲۰ نفر داوطلب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

محسن آیتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در تاریخ جمعه؛ ۶ اسفندماه در ۷ گروه آزمایشی با حضور ۱۴۲۰ نفر داوطلب در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۵۶۵ نفر داوطلب خانم و ۸۵۵ نفر داوطلب آقا در چهار حوزه شامل؛ پردیس علوم و کلاس‌های مشترک، دانشکده مهندسی، سالن ورزشی فجر و سالن چند منظوره امید دانشگاه بیرجند به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند ادامه داد: تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته کمی افزایش داشته است چراکه طی سال گذشته ۱۳۶۵ داوطلب در این آزمون شرکت کرده بودند.

آیتی با بیان اینکه در مجموع ۱۳۵ نفر عوامل اجرایی در برگزاری آزمون دکتری ۱۰۴۱ همکاری می‌کنند که از این تعداد ۶۰ نفر به عنوان عوامل حفاظت آزمون و ۷۰ نفر عوامل اجرایی هستند.

وی افزود: ساعت شروع آزمون برای رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی ۸:۳۰ و ساعت خاتمه ۱۲:۳۰ بوده و برای گروه‌های آزمایش علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان ساعت ۸:۳۰ و پایان ساعت ۱۲ خواهد بود.

آیتی بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مطابق شیوهنامه‌های بهداشتی برگزاری آزمون‌ها و تهویه مناسب محیط برگزاری آزمون، کنترل و نظارت بر انجام ضدعفونی تمامی فضاها و سطوح در حوزه‌ها، نظارت بر اجرای فاصله گذاری چیدمان صندلی داوطلبین مطابق شیوه نامه‌های بهداشتی برگزاری آزمون، نظارت بر وجود مواد ضدعفونی کننده دست در ورودی حوزه‌ها، نظارت بر وجود ماسک و دستکش یکبار مصرف به تعداد کافی برای داوطلبین و عوامل اجرایی، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی در حین بازرسی داوطلبین و هنگام تطبیق عکس از مواردی است که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha