• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400120503966
  • خبرنگار : 50093

چرا VAR را به ایران نمی‌آورند؟

چرا VAR را به ایران نمی‌آورند؟

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم پدیده گفت: VAR را عمدا به ایران نمی‌آورند تا اتفاقات بازی را با داوری مدیریت کنند و مطمئنم برای آنکه فوتبال پاکی برگزار نکنند به این زودی‌ها VAR را به فوتبال ایران نخواهندآورد.

داوود سیدعباسی در جمع خبرنگاران پس از شکست تیمش مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم. با ایجاد ۲، ۳ موقعیت می‌توانستیم به گل برسیم، اما روی بی دقتی بازیکنان موقعیت‌ها را از دست دادیم. بازی در نیمه دوم متعادل بود که با یک گل بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص عملکرد داوری افزود: سال اول مربی‌گری‌ام در ایران است و از همه کوچکترم و به همه احترام می‌گذارم، اما چیزهای عجیبی در این ۱۰ هفته برای تیم خودم دیده‌ام. VAR را به فوتبال ایران نمی‌آورند که چنین اتفاقات و اشتباهاتی رخ دهد، وگرنه کشوری که ادعا می‌کند بهترین تیم آسیاست، نباید در فوتبالش از VAR استفاده شود؟

سرمربی پدیده مشهد گفت: صد درصد گلی که دریافت کردیم آفساید بود. تیم ما در شرایطی نیست که گل آفساید دریافت کند. در حال حاضر کم مشکل نداریم که با گل آفساید بازی را از دست بدهیم. ۱۰ بازی است که مشکل داوری داریم. تا صدایمان روی نیمکت درمی‌آید داور اخطار می‌دهد. اگر اتفاقات سایر بازی‌ها برای ما هم رخ دهد که باید ما را اعدام کنند.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: در این ۱۰ هفته دیگر جانی برایم باقی نمانده است. یک موقع داور اشتباه می‌کند و با خط کش و گونیا نشان می‌دهند که آفساید بوده و تشخیصش هم برای داور سخت بوده است، اما در این دیدار داور روی خط ایستاده و بازیکنی که به طور واضح در آفساید بوده را ندیده است. تا وقتی که بخواهند یک سری اتفاقات داوری رخ دهد VAR را به فوتبال ایران نخواهند آورد. VAR مگر برای فوتبال ایران چقدر هزینه دارد؟ برای کشور ثروتمندی مانند ایران و برای فوتبالی که پرمخاطب‌ترین سرگرمی کشور است چقدر هزینه دارد که نمی‌خواهند VAR را بیاورند تا فوتبال ایران پاک برگزار شود؟

وی تصریح کرد: چرا در این ۱۰ بازی یک بار نگفتند پدیده از اشتباهات داوری سود برده است؟ در دیدار با پرسپولیس داور در ۴۵ متری دروازه یک خطای اشتباه گرفته، همه گفتند داور گل را تقدیم پدیده کرده است، در حالیکه گل ما نه پنالتی و نه ضربه مستقیم پشت محوطه جریمه بود. ۳ روز هم درباره آن خطا که ۴۵ متری دروازه بود صحبت می‌کردند. مقابل پیکان به اشتباه آفساید گرفتند و در بازی با مس هم برای ما پنالتی نگرفتند.

سرمربی پدیده افزود: با این شرایط دیگر جانی برای مبارزه نمانده‌است. بیرون از خانه مهمانیم، در مشهد هم مهانیم. ۳ داور پس از بازی‌های ما چند هفته داوری نکرده‌اند، این سودش به ما می‌رسد؟

سیدعباسی در خصوص مشکلات عدم استفاده از بازیکن خارجی تیمش گفت: یکی از بازیکنان مشکل ایفمارک دارد. هر دو بازیکن در تمرینات به لحاظ فنی خوب بودند، اما نمی‌توانیم از آنان استفاده کنیم. مشکل پدیده این چیزها نیست، مشکل ما این است که ضربه‌های پایانی را به ما محکم‌تر می‌زنند. این تیم از ابتدا مشکل داشت، تا می‌آییم یک جای کار را درست کنیم اتفاق جدیدی برای ما رخ می‌دهد. یک بازی را بگویید که پدیده از داوری سود برده است. اگر می‌خواهید فوتبال ایران پاک برگزار شود باید VAR بیاورید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha