• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120302388
  • خبرنگار : 30054

کاتالوگ آنلاین دیجیتال چیست؟

کاتالوگ آنلاین دیجیتال چیست؟

کاتالوگ الکترونیکی به کاتالوگی می توان گفت که نیازی به چاپ ندارد و آن را آنلاین می توان دید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کاریک وب، کاتالوگ الکترونیکی یا کاتالوگ آنلاین یا کاتالوگ دیجیتال محصولی است از سایت ساز کاریک که کاربردهای مهمی امروزه برای کسب و کارهای مختلف دارد. کاتالوگ الکترونیک آنلاین  بسادگی در گوشی موبایل، لب تاپ و تبلت و کامپیوتر قابل نمایش است.  پس همیشه و همه جا همراه شماست.

معرفی کاتالوگ الکترونیکی

ابهامات زیادی درباره تعریف کاتالوگ الکترونیک وجود دارد برخی آن را همان وب سایت می دانند برخی انیمیشن و تیزرهای کار شده و منسوخ شده روی سی دی های مالتی مدیا را کاتالوگ می دانند . دیگر سی دی های مالتی مدیا و چند رسانه ای  یک کاتالوگ الکترونیک به شمار نمی آیند، چون  به دلیل  حجم بالای آن ها شما ناچارید  همیشه از ابزارهای ذخیره سازی مثل DVD و یا فلش مموری استفاده کنید.

کاتالوگ الکترونیک محصولی از پلتفرم نوآور کاریک(سایت ساز) است https://karikweb.com

کاتالوگ الکترونیکی چیست؟

کاتالوگ الکترونیکی، فیزیکی و قابل لمس نیست. کاتالوگ الکترونیک روی بستر وب پیاده سازی می شود و شباهت های زیادی با وب سایت دارد .

تفاوت کاتالوگ الکترونیک با وب سایت

کاتالوگ الکترونیک از جهت بستر و تکنولوژی همان وب سایت است ولی از لحاظ نوع طراحی گرافیک و چیدمان و دسترسی پذیری کاربر و صفحه بندی متفاوت است .

۱. صفحه بندی شماره ای دارد و مانند وب سایت اسکرول بار ندارد.

۲. امکان چند رسانه ای برای پخش فیلم و صدا دارد

۳. وب سایت متن محور است و بیشتر برای موتور جستجو گوگل هم پیاده سازی می شود اما مخاطب کاتالوگ فقط کاربر است و عکس محور طراحی می شود.

۴. سرعت لود و دسترسی کاربر بالاتر است

۵. در یک لحظه به همه صفحه ها و بخشها امکان دسترسی وجود دارد

۶. گلچینی از محصولات و خدمات شرکت است و در یک نگاه باید یک شرکت را معرفی کند.در وب سایت تقریبا همه محصولات واطلاعات کاربر وجود دارد

مزایای کاتالوگ الکترونیک

  •  حذف نسخه های سنتی و چاپی کاتالوگ.
  •  هزینه تولید بسیار اندک نسبت به کاتالوگ کاغذی
  •  امکانات چند رسانه ای مانند پخش فیلم و صدا و...
  •  امکان اشتراک گذاری و نشر ساده
  •  حجم بسیار پایین نسبت به مالتی مدیا
  •  امکان مدیریت محتوا
  •  امکان قیمت گذاری لحظه ای
  •  پویایی و تغییرپذیری بالارپانسیو بودن
  •  گسترش پذیری و قابلیت سفارشی سازی کاتالوگ الکترونیک به صورت نامحدود .
  •  دسته بندی محصولات کاتالوگ به صورت نامحدود
  •  داشتن گالری عکس در صفحات کاتالوگ
  •  امکان جستجو در متن صفحات کاتالوگ

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha