• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400120201693
  • خبرنگار : 50037

در اسدآباد با باشگاه‌های ورزشی خصوصی در حال فعالیت پنهانی برخورد می‌شود

در اسدآباد با باشگاه‌های ورزشی خصوصی در حال فعالیت پنهانی برخورد می‌شود

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: با باشگاه‌های ورزشی خصوصی که در شرایط قرمز کرونایی شهرستان در حال فعالیت به صورت پنهانی هستند با حکم دادستانی برخورد می‌شود.

حسین‌علی شرکائی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان با اشاره به تعطیلی تمامی اماکن سربسته ورزشی و باشگاه‌های خصوصی و بدنسازی این شهرستان تا اطلاع ثانوی اظهارکرد:
مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز شهرستان می‌توانند با ظرفیت ۲۰ درصدی با رضایت والدین دانش آموزان دارای فعالیت حضوری باشند.
وی در ادامه از واکسینه شدن ۲۰ درصد کودکان ۵ تا ۱۲ سال این شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان اسدآباد در سامانه دانشکده علوم‌پزشکی دارای ۱۲ هزار ۶۸ کودک ۵ تا ۱۲ ساله بوده که از این تعداد کودک تاکنون دو هزار و ۵۳۵ نفر برای واکسن مراجعه داشته اند.

 وی پوشش واکسیناسیون جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال شهرستان را نیز در نوبت اول ۱۰۳.۲ درصد و نوبت دوم را ۸۹.۹ درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان اسدآباد با پوشش ۴۰ درصدی  و استان اصفهان بهترین شرایط را در دز سوم در سطح کشور دارا هستند.

شرکائی در ادامه با اشاره به ۲۰ بیمار بستری در بخش کرونایی شهرستان،تصریح کرد: از هفته گذشته تاکنون یک مورد فوتی مثبت کرونا در شهرستان اتفاق افتاده است.

تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی،فعالیت غذاخوری و رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر، تعطیلی فعالیت اماکن ورزشی، ضرورت واکسیناسیون زنان باردار و کودکان زیر دو سال تا ۱۱ سال، نظارت و تذکر و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تبلیغات محیطی توسط شهرداری‌های اسدآباد و آجین و پالیز در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی،ترغیب مردم روستاها به رعایت پروتکل‌ها توسط ائمه جمعه و جماعت،
رعایت شیوه‌نامه ها در بانکها،فعالیت پیشخوان پلیس +۱۰ شهرستان با ۲۰ درصد ظرفیت،تداوم دورکاری بانوان کارمند دارای کودک زیر شش سال از دیگر مواردی بود که در این جلسه سرپرست فرمانداری به آن اشاره کرد.
معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم با بیان اینکه اکثر فوتی‌های کرونایی در حال حاضر  معدود افرادی هستند که هیچ گونه واکسنی دریافت نکرده اند گفت:در حال حاضر خوشبختانه
در شهرستان تعداد مراجعات برای انجام تست و تعداد موارد تست‌های مثبت کم شده است.

الهام عظیمی تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد تاکنون ۱۷۹ هزار و ۳۷۵ دز واکسن تزریق شده که از این میزان، ۸۰ هزار و ۵۸۶ مورد به دز اول،۶۸ هزار و ۸۴ مورد مربوط به نوبت دوم و ۳۰هزار و ۷۰۵ مورد مربوط به دز یادآور اختصاص داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha