• یکشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400120100244

اشتهارد اولین شهر دیجیتال کشور

اشتهارد اولین شهر دیجیتال کشور

ایسنا/البرز فرماندار شهرستان اشتهارد با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک سیستم قدیمی و سنتی شبکه مخابرات در شهر اشتهارد جمع می‌شود، گفت: اشتهارد اولین شهر در کل کشور است که پروژه شهر دیجیتال در آن اجرا می‌شود.

ابراهیم کردلو در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: پروژه شهر دیجیتال که در دهه فجر با حضور استاندار البرز کلنگ خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد، یک پروژه کلان است که مقدمات آن با اعتباری حدود ۲۷ میلیارد تومان از سوی اداره کل مخابرات استان البرز انجام شد.

وی افزود: وجود شهرک‌های صنعتی متعدد در این شهرستان از جمله شهرک صنعتی اشتهارد، شهرک صنعتی کوثر و شهرک صنعتی در حال احداث امید البرز، همچنین وجود شرکت‌های دانش بنیان مختلف با برندهای ملی موجب شد که وجود یک شهر دیجیتال در شهرستان اشتهارد لازم و ضروری شود.

فرماندار شهرستان اشتهارد اظهار کرد: اهمیت وجود یک شهر دیجیتال در شهرستان اشتهارد توسط شرکت مخابرات ایران حس شد و به دنبال آن چنین پروژه‌ای تعریف شد و درحال حاضر نیز مراحل اجرایی آن در دست اقدام است.

وی ضمن بیان اینکه متولی اجرای پروژه شهر دیجیتال اداره کل مخابرات استان البرز است، ادامه داد: قرار بر این است که پروژه شهر دیجیتال اشتهارد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ آماده بهره برداری شود و با اجرای آن اشتهارد به عنوان اولین شهر دیجیتالی کشور شناخته خواهد شد.

کردلو تصریح کرد: امور مربوط به این پروژه با همکاری تمامی ادارات شهرستان اشتهارد خصوصا شهرداری اشتهارد با پشتیبانی فرمانداری درحال انجام شدن است و در آینده‌ای نزدیک سیستم قدیمی و سنتی شبکه مخابرات در این شهر جمع می‌شود و همه چیز به شکل دیجیتال راه اندازی می‌شود که محسنات زیادی در زمینه ارتباطات خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha