• پنجشنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400112821462

معاون ارتباطات مجلس:

نقش پلیس در ایجاد امنیت برجسته است

نقش پلیس در ایجاد امنیت برجسته است

ایسنا/فارس معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس گفت: نقش نیروی انتظامی به عنوان نیروهای فداکار و ایثارگر در ایجاد و ارتقاء امنیت بسیار برجسته است.

قاسم بیکله در دیدار با خانواده شهید علی‌اکبر رنجبر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: در روز ولادت با سعادت امام علی (ع) این توفیق نصیب ما شد که بتوانیم شخصا سلام رئیس مجلس را به خانواده شهید رنجبر برسانیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، معاون ارتباطلات و پیگیری حوزه ریاست مجلس با بیان اینکه اقتدار پلیس در کشور باید حفظ و ارتقاء یابد، تصریح کرد: در خصوص قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران انتظامی در ماموریت‌‎های مختلف حتما پیگیر موضوع هستیم.

همچنبن در حاشیه این دیدار لوح تقدیر و هدایایی از طرف رئیس مجلس به فرزند و همسر خانواده شهید رنجبر اهداء شد.

ما هرچه داریم به برکت خون شهداست

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز  با حضور در منزل شهید علی‌اکبر رنجبر، گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنان است؛ لذا تکریم از آنان بر ما واجب است.

ابوالقاسم رضایی‌ بیان کرد: شهادت این عزیز داغ بزرگی بر مجموعه نیروهای مسلح در کشور گذاشت و همه ما را متاثر کرد.

او با بیان اینکه ما به جوانان سفارش می‌کنیم در زندگی خود حتما یک رفیق شهید داشته باشند، تصریح کرد: آرزوی ما در نیروهای مسلح این است که مرگمان ختم به شهید شود تا در مقابل خانواده شهدا شرمنده نباشیم.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما آرزو می‌کنیم خانواده شهید رنجبر همیشه سالم و در مسیر شهدا قدم بردارند و ادامه دهنده راه آنان باشند، گفت: مجموعه ارتش در استان فارس در کنار خانواده این شهید قرار دارد و در صورت صلاحدید به مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha