• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400112418856
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرمانده سپاه حضرت قائم اعلام کرد:

راهیان‌نور با رعایت کامل پروتکل‌ها و در قالبی جدید برگزار می‌شود

راهیان‌نور با رعایت کامل پروتکل‌ها و در قالبی جدید برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان  فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) گفت: اردوهای راهیان‌نور با رعایت کامل پروتکل‌ها و در قالبی جدید برگزار می‌شود.

سردار حمید دامغانی در جلسه ستاد راهیان نور استان با اعلام این خبربه اثرگذاری بالای این اردوها در سراسر کشور پرداخت و اظهار کرد: برپایی اردوهای راهیان نور از مطالبات مردم است.

وی ادامه داد: تصمیم مجموعه ستاد مرکزی راهیان نور بر این است امسال اردوی راهیان نور برقرار و مردم با حضور در این مناطق از ظرفیت فرهنگی و معنوی مناطق استفاده کنند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج)  خاطرنشان کرد: مردم استان نیز در این ایام تعطیلی اردوهای راهیان نور به واسطه همه‌گیری بیماری کرونا، مطالبه برگزاری اردوی راهیان نور را داشتند از همین رو تصمیم بر این است تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مردم و در قالبی جدید، اردوهای راهیان نور برگزار شود.

وی با اشاره به نقش رزمندگان این استان در عملیات‌های مختلف و از جمله در والفجر هشت اظهار کرد: استان سمنان در عملیات والفجر۸ نقش پر رنگ و تعیین کننده‌ای داشت که یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر۸  ، شهدای استان و سردار شهید حاج حسن شاطری را گرامی می‌داریم.

سردار دامغانی با ابراز خرسندی از برپایی برنامه های دهه فجر گفت: از تلاشها و زحمات استاندار محترم و فرمانداران به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و بصیرت مردم فهمیم استان در خصوص مشارکت در اجرای این برنامه ها، تقدیر و تشکر دارم.

وی با تقدیر از آنچه نگاه ویژه و مثبت استاندار به فرهنگ ایثار و شهادت می‌خواند افزود: استاندار و مسوولان دغدغه مندی خوبی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
اردوی های راهیان نور، زمینه افزایش معنویت در جامعه را فراهم می سازد

استاندار سمنان نیز گفت: اردوهای راهیان نور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث تحولی درونی در افراد و افزایش معنویت در جامعه خواهد شد.

 سید محمد هاشمی، افزود: بر اساس ابلاغیه معاون امنیتی وزارت کشور و دستور هیات دولت، استانداران در سطح استان به عنوان روسای ستاد راهیان نور و در شهرستان ها نیز فرمانداران متولی این امر تعیین شدند که اقدامات در این خصوص در دستور کار قرار می گیرد.
وی ادامه داد: استان سمنان همانگونه که در تمامی حوزه ها پیشگام بوده است، با همت والا و اقدامات مناسب انشالله در این خصوص نیز پیشگام و پیشرو خواهد بود.
هاشمی افزود: برنامه راهیان نور در قالب جدید و پروتکل های بهداشتی و با حفظ سلامت مردم، امسال برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در صورت قرار داشتن در پیک کرونا و وضعیت قرمز، اردوی راهیان نور با خودروهای شخصی و با حرکت گروهی برگزار و در صورت عبور از پیک کرونا و رسیدن به وضعیت پایدار، اعزام از طریق اتوبوس در دستور کار قرار خواهد گرفت.
استاندار سمنان با بیان اینکه کمیته های تخصصی پیگیری و پیشبرد امور راهیان نور ذیل این ستاد و با محوریت دستگاه های اجرایی تشکیل خواهد شد، گفت: دستگاه های اجرایی متولی امر در استان در خصوص تامین ملزومات و مقدمات به منظور برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور اهتمام داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha