• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400112317860
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

جدول اکران چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی اعلام شد

جدول اکران چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی اعلام شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی با اشاره به انتشار جدول اکران فیلم‌های راه‌یافته به بخش رقابتی چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی، گفت: این فیلم‌ها از ۲۳ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهند شد.

سید وحید سید حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جدول زمان‌بندی اکران فیلم‌های راه‌یافته به بخش رقابتی چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی، اظهار کرد: طبق جدول اکران فیلم‌های راه‌یافته امروز، ۲۳ بهمن‌ماه، شامل مستند «شهدای سلطانی» به کارگردانی مهدی قرآنی، مستند «درازنای شب» به کارگردانی مجید خاکپور، مستند «بندی‌ها» به کارگردانی جلیل شریعتی‌فر و فیلم‌های داستانی «نهال همدلی» به کارگردانی مهدی خدیوی‌پناه، «شوفر» به کارگردانی رضا نجاتی و «کلکسیون مادر» به کارگردانی مهدی خدیوی‌پناه است که در ساعت ۱۶ اکران خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین فیلم‌های داستانی «هاوار» به کارگردانی موسی حاجی‌نژاد، «نسیان» به کارگردانی ریحانه مرتضی‌نیا و «سیب آدم» به کارگردانی سعید ولی‌زاده به همراه مستندهای «زخم باز» به کارگردانی مجید خاکپور و «جزیره بهرام» از مسعود زارعیان ساعت ۱۸:۳۰ نمایش داده می‌شوند.

سید حسینی افزود: در روز یکشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه و در دومین روز از برگزاری این جشن، دو فیلم داستانی «چشم‌هایی به انتخاب» به کارگردانی علیرضا موسی‌زاده و «دیوار» به کارگردانی سمانه سپهری‌کیا به همراه مستندهای «مهمان» از میلاد اسماعیلیان و دانیال اسماعیلیان، «پیشگام» محمد عرفانیان‌عبادی و «مات» به کارگردانی نسیم عبادی در ساعت ۱۶ اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مستند «آنجا سپیده‌دم» به کارگردانی هاشم مسعودی و محسن جهانی، مستند «ایستگاه» به کارگردانی غلامرضا زوزنی، فیلم داستانی «برنده» به کارگردانی علی کیوان، فیلم داستانی «سفید» به کارگردانی سجاد مشتاق و علی محمودی، فیلم داستانی «بی‌ دادگاه» به کارگردانی علی جعفری و پویانمایی «فتح خرمشهر» از شهرام بیگی و علی علی‌جان‌زاده در ساعت ۱۸:۳۰ اکران خواهند شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: آیین اختتامیه و اهداء جوایز برگزیدگان این جشن دوشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

جدول اکران چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی را در اینجا ببینید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha