• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400112116637
  • خبرنگار : 50201

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی:

غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد

غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد، متذکر شد: برقراری عدالت اجتماعی از اهداف انقلاب اسلامی بود اما اغلب بیماران این منطقه مجبورند برای درمان به شرق استان اعزام شوند.

محمدعلی محسنی بندپی در آئین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مزگاه بخش مرکزی نوشهر با بیان اینکه قطار توسعه کشور با وجود مشکلات رو به حرکت است، اظهار کرد: متاسفانه غرب مازندران نسبت به ظرفیت هایی که دارد از نظر زیرساختی مظلوم واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته قدم های موثری در تامین نیروی انسانی در منطقه برداشته شده است، افزود: تجهیزات پزشکی رو به افزایش است و هر روز به فضای پزشکی اضافه می شود اما همچنان نیازهای منطقه زیاد است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اغلب رشته های تخصصی در منطقه نیازمند ترمیم است، اضافه شدن نیروهای تخصصی را در گرو فراهم شدن زمینه های لازم دانست و گفت: نیروهای تخصصی حضور یافته در منطقه باید انگیزه ماندن داشته باشند ضمن اینکه تجهیزات پزشکی نیز باید به منطقه اختصاص یابد.

محسنی، کمبود دارو و نسخه نویسی الکترونیکی را ۲ مشکل اصلی بر سر راه درمان در منطقه عنوان کرد و ادامه داد: نسخه نویسی الکترونیکی با وجود برنامه ریزی هایی که شد باعث صف طولانی دارو شده است و مردم همچنان مشکل دارند و از جیب خود هزینه پرداخت می کنند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد، متذکر شد: برقراری عدالت اجتماعی از اهداف انقلاب اسلامی بوده است اما اغلب بیماران این منطقه مجبورند برای درمان به شرق استان اعزام شوند.

محسنی خاطرنشان کرد: ۵۳ درصد اعزام بیماران به بیمارستان‌های دیگر مربوط به بیماران قلبی است؛ علیرغم اینکه مرکز فوق تخصص قلب برای منطقه اخذ شده اما هنوز آنچنان که باید عمل نکرده است و به مردم منطقه لطمه وارد می شود.

غرب مازندران کمترین بهره را از آموزش پزشکی دارد

به گزارش ایسنا، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مزگاه نوشهر در سه طبقه با مساحت ۸۱۰ متر با هزینه ۵ میلیارد تومان از محل خیرین به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha