به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، این انجمن انتظار دارد که در سطح جهانی، امسال رشد چهار درصدی را داشته باشد و این افزایش در اروپا پنج درصد بوده که بهبودی پس از همهگیری کندتر از ایالاتمتحده یا چین را داشته است البته سال گذشته کمترین تعداد خودرو در آلمان نسبت به آمار ضعیف سال ۲۰۲۰ با ۱۰ درصد کاهش، ثبت شد.
این انجمن گفت که آلمان اکنون باید ایجاد زیرساختهای لازم برای حمایت از تعداد فزاینده خودروهای الکتریکی در جادههای خود را در اولویت قرار دهد. هیلدگارد مولر، رئیس انجمن صنایع خودروسازی آلمان در بیانیهای گفت: اکنون تمرکز بر زیرساختها و شرایط است و اینها عوامل تعیینکنندهای برای صنعت هستند تا اهداف مورد توافق را تغییر دهد.
این گروه هشدار داد که آلمان از اهداف خود برای ایجاد زیرساخت شارژ بسیار عقب مانده است و با سرعت فعلی، تنها ۱۶۰ هزار نقطه شارژ تا سال ۲۰۳۰ نصب خواهد شد که کمتر از هدف یک میلیون است.
انجمن صنایع خودروسازی آلمان همچنین عنوان کرد که باید با تولیدکنندگان انرژی و تولیدکنندگان مواد خام در سایر کشورها مشارکت کند تا انرژی پاک کافی برای تامین انرژی خودروهای الکتریکی تولید کند و پیشبینی کرد که تولید انرژی تجدیدپذیر داخلی کافی نخواهد بود.
انتهای پیام
نظرات