• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400112015932
  • خبرنگار : 50046

حمایت آستان قدس از راه‌اندازی همراه‌سرا در بیمارستان‌های خراسان شمالی

حمایت آستان قدس از راه‌اندازی همراه‌سرا در بیمارستان‌های خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی همراه‌سرا برای بیماران و مسافران نیازمند بستری در بیمارستان‌های استان گفت: بخشی از این خلأ را می‌توانیم با حمایت‌های آستان قدس رضوی حل کنیم.

دکتر سیدجواد پورنقی در نشست با نماینده آستان قدس رضوی در خراسان شمالی، اظهار کرد: با توجه به عبور میلیونی مسافران و زائران هرساله از جاده‌های استان، گاهی مصدومان تصادفات و حوادث جاده‌ای علاوه بر خدمات درمانی، نیازمند حمایت‌هایی از جمله همراه‌سرا برای خانواده خود هستند.

وی با بیان اینکه توجه ویژه آستان قدس در این بخش می‌تواند یکی از دغدغه‌های ما در بیمارستان‌ها را رفع کند، تصریح کرد: مراجعان بسیاری نیز از دیگر شهرستان‌ها به مرکز استان داریم که گاهی بضاعت مالی برای اسکان و تکمیل روند درمان خود ندارند و ساخت این همراه‌سراها کمک به این افراد است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به خدمات مادی و معنوی گسترده‌ای که آستان قدس رضوی در سراسر استان‌های کشور و ازجمله خراسان شمالی داشته است، عنوان کرد: این اقدامات که شامل خدمات سلامت هم بوده بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.

محمد اکبرزاده، نماینده دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی نیز در این نشست برای ساخت همراه‌سرای بیماران در استان اعلام آمادگی کرد و گفت: تحقق این مهم را از طریق دفتر و نیز کمک خیران پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به خدمات آستان قدس رضوی در خراسان شمالی اظهار کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان‌ها، ارائه بسته‌های خدمتی گوناگون در مناطق حاشیه شهر و... در کنار خدمات فرهنگی از جمله اهدافی است که دنبال می‌کنیم.

وی تأکید کرد: آمادگی کامل برای همکاری و تعامل در حوزه سلامت را داریم و تا حد توان از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد برنامه‌های این حوزه بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha