• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400112015733
  • خبرنگار : 30054

چرا باید پرنتال کنترل پادویش نصب کنیم؟

چرا باید پرنتال کنترل پادویش نصب کنیم؟

امروزه استفاده کودکان از تلفن های همراه امری اجتناب ناپذیر شده است. این درحالیست که خطرات موجود در فضای مجازی، سلامت کودکان را مورد تهدید قرار می دهد. محافظت از کودکان در برابر تهدیدات مذکور یکی از مهمترین دغدغه های والدین می باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام مای پادویش، اپلیکیشن پرنتال کنترل موثرترین راهکار مقابله با این تهدیدات می باشد. اپلیکیشن پرنتال کنترل جهت کنترل، مدیریت و نظارت بر عملکرد کودکان در فضای مجازی طراحی شده است.  

چرا باید پرنتال کنترل پادویش نصب کنیم؟

تلفن های همراه در دسترس همه کودکان

امروزه تلفن همراه به وسیله ای در دسترس برای اکثر کودکان تبدیل شده است. بسیاری از والدین با هدف سرگرم شدن فرزندانشان این وسیله را براحتی در اختیار آنان قرار می دهند. حتی برخی والدین برای کودکان کم سن و سال خود تلفن همراه یا تبلت خریده و بصورت دائم در اختیارشان قرار می دهند. شیوع ویروس کرونا و ترویج کلاس های مجازی و آنلاین نیز سایر والدین را وادار نموده تا تلفن همراه خود را برای ساعاتی در اختیار فرزندانشان قرار دهند. با این وجود دیگر راه گریزی برای دور نگه داشتن کودکان از تلفن های همراه نمی باشد.

استفاده ناصحیح کودکان از تلفن همراه

آموزش نحوه صحیح استفاده از تلفن همراه به کودکان بسیار زمانبر و سخت می باشد. این امر موجب دردسر های بسیاری برای والدین می شود. بهم ریختن تنظیمات تلفن همراه، پاک شدن برنامه های نصب شده، گرفتن عکس و ضبط ویدیو هایی بدون اجازه والدین که موجب پر شدن حافظه گوشی نیز می شود، تماس با مخاطبان، ارسال پیام های بی مفهوم به مخاطبان، ارسال ناخواسته تصاویر و اطلاعات شخصی در شبکه های اجتماعی و غیره، ناشی از استفاده ناصحیح کودکان از تلفن همراه می باشد. اصولی ترین راه مقابله با این حوادث، کنترل عملکرد کودکان در فضای مجازی می باشد.

چرا باید پرنتال کنترل پادویش نصب کنیم؟

تهدیدات فضای مجازی در برابر کودکان

همزمان با گسترش فناوری، تهدیدات نیز در فضای سایبری گسترش یافته است. وجود تهدیدات بی شمار در فضای مجازی، آسیب های جسمی و روانی بسیاری را برای کودکان در پی دارد. تحرک و جنب و جوش، لازمه رشد فرزندان بوده و بی تحرکی مفرط، سلامت آنها را تهدید می نماید. وابستگی و استفاده بیش از حد کودکان از تلفن همراه، باعث بروز آسیب های جسمانی بسیاری برای ایشان می گردد. از طرف دیگر با توجه به عدم وجود آگاهی لازم در ذهن کودکان، وجود برخی فضاها، موجب بلوغ زودرس در ایشان می گردد. این موضوع زمینه ساز ایجاد مشکلات روانی بسیاری برای کودکان می گردد. بنابراین باید به فکر مدیریت و نظارت بر کودکان در فضای مجازی بود.

چرا باید پرنتال کنترل پادویش نصب کنیم؟

راهکار کنترل و نظارت بر فرزندان در فضای مجازی

"پرنتال کنترل پادویش" یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت زمان استفاده فرزندان از تلفن های هوشمند می باشد. این نرم افزار برای نصب بر روی سیستم عامل اندروید طراحی شده است. با این اپلیکیشن زمان استفاده فرزندان از گوشی را نظم داده و مانع از استفاده بیش از حد کودکان از تلفن همراه شوید. با تنظیم دسترسی کودکان به برنامه ها و اینترنت، دیگر نگران استفاده ناصحیح فرزندتان از تلفن همراه نباشید. همچنین این نرم افزار گزارش کاملی را از عملکرد فرزندان در فضای مجازی، در اختیار والدین قرار می دهد. با مدیریت و نظارت بر فعالیت کودکان در فضای مجازی، فرزندتان را از تهدیدات موجود مصون نگه دارید. کافیست نرم افزار پرنتال کنترل را دانلود و نصب نموده و تنظیمات مورد نظرتان را در آن پیاده سازی نمایید. دیگر می توانید با خیال راحت تلفن همراه را در اختیار کودکان قرار دهید.

چرا باید پرنتال کنترل پادویش نصب کنیم؟

قابلیت های پرنتال کنترل پادویش چیست؟

پرنتال کنترل پادویش دارای قابلیت های متعددی می باشد که برخی از مهمترین آنها بدین شرح می باشد:

- کنترل دسترسی به برنامه ها و اینترنت: با این قابلیت تعیین نمایید که فرزندتان به چه برنامه هایی دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید دسترسی به اینترنت را برای ایشان مدیریت کنید.

- زمانبندی استفاده از برنامه ها و اینترنت: با این قابلیت تعیین کنید کودکتان چه روزها و ساعاتی اجازه استفاده از برنامه های قابل دسترسی را داشته باشد.

- قابلیت مدیریت دسترسی به فایل های شخصی: حفظ اسناد و اطلاعات شخصی بسیار با اهمیت می باشد. با این قابلیت دسترسی فرزندتان به فایل های شخصی را محدود نمایید.

- آرشیو پیامک ها و تماس ها: به واسطه این قابلیت فهرست کامل تماس ها و متن پیامک های ارسالی و دریافتی، حتی در صورت حذف، در اختیار والدین قرار می گیرد.

- آرشیو سایت های مرور شده: به واسطه این قابلیت گزارش کاملی از سایت های مشاهده شده در مرورگر، حتی در صورت حذف تاریخچه مرورگر، در اختیار والدین قرار می گیرد.

- قابلیت ساخت حساب کاربری به ازای هر فرزند: به واسطه این قابلیت می توانید برای هر فرزند یک حساب کاربری جداگانه ایجاد نمایید. وارد حساب کاربری هر یک از آنها شده و الگوی دسترسی وی را تعیین نمایید.

- امکان اعمال سیاست های مختلف برای هر پروفایل به برنامه های نصب شده: با توجه به پروفایل های ساخته شده، بر اساس سن کودکان، سیاست های مختلفی را برای دسترسی آنها، تعیین نمایید.

جهت توضیحات بیشتر درباره محصول پرنتال کنترل پادویش و همچنین آشنایی با سایر محصولات خانگی پادویش، به وب سایت www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha