سعید زارع در جلسه برنامه ریزی فضاسازی و تبلیغات محیطی شهرداری شیراز اظهار کرد: در مناسبتهایی که تاکنون داشتهایم، اقدامات خوبی از سوی شهرداری شیراز انجام شده اما کافی نیست و جای بهبود دارد.
به نقل از شهرداری شیراز، زارع با اشاره به اینکه شیراز علاوه بر مزین بودن به نام سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، یک کلانشهر نیز است، خاطرنشان کرد: باید با توجه به تقویم مناسبتها و ایام پیش رو با برنامه ریزی اقدامات و کارهای بزرگی را در سطح شهر اجرایی کنیم.
زارع ادامه داد: ظرفیتهای خوبی همچون بیلبوردها، تلویزیونهای شهری و ... داریم که در موضوع فضاسازی و تبلیغات شهری میتوان از آنها بهره مناسبی گرفت.
به گفته او، باید کارگروهی برای هماهنگی و برنامه ریزی برای تبلیغات محیطی و شهری ویژه مناسبتها بصورت یکپارچه و هماهنگ تشکیل شود.
سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر خطاب به معاونین خدمات شهری و مدیران ارتباطات مناطق ۱۱ گانه با بیان اینکه کارها و اقدامات را مستندسازی باید کرد، گفت: فعالیتهای بسیاری در حوزههای مختلف توسط شهرداری شیراز انجام شده و حتی در برخی موارد جور سایر ارگانها را نیز کشیده، اما باید به خوبی اطلاع رسانی و منعکس شود.
او همچنین گفت: در حوزه تبلیغات و فضا سازی متاسفانه گاهی شاهد کم کاری سایر ارگانها و دستگاههای مرتبط هستیم که به تعهدات خود پای بند نیستند و بعضاً این کم کاری به پای شهرداری شیراز نوشته میشود.
زارع در بخش دیگری از سخنان خود به طراحی و اجرای پروژههای نور پردازی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در میادین اصلی شهر تاکید کرد و گفت: اصلاح فضای بصری شهر با روشهای جدید باید مورد توجه قرار گیرد تا دو هدف تامین روشنایی و نورپردازی را دنبال کند.
سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر نورپردازی مناسب را عاملی برای هویت بخشی به فضا دانست و افزود: با استفاده از نورپردازی در مکانهای مختلف شهر شاهد ایجاد چشم اندازی زیبا و متفاوت خواهیم بود و از این ظرفیت میتوان در مناسبتهای ملی و مذهبی نیز استفاده کرد.
انتهای پیام
نظرات