• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400111612425
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با حضور معاون استاندار اردبیل؛

15 پروژه عمرانی و اقتصادی در اصلاندوز افتتاح شد

15 پروژه عمرانی و اقتصادی در اصلاندوز افتتاح شد

ایسنا/اردبیل همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با حضور معاون استاندار اردبیل 15 پروژه عمرانی و اقتصادی در اصلاندوز به بهره‌برداری رسید.

در مراسمی که در اصلاندوز برگزار شد، معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل افتتاح 15 پروژه عمرانی و اقتصادی را در اصلاندوز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال انجام داد.


معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: دولت سیزدهم برای جلب رضایت مردم الگوی مردم‌داری شایسته و عزتمندانه را هدف‌گذاری کرده تا بتواند در کنار مردم و همراه آنها اهداف نظام اسلامی را تحقق ببخشد.


کاظم دبیر تصریح کرد: در مناطق مختلف استان در ایام دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری می‌رسد که هدف اصلی جلب رضایت مردم و بهبود فرآیند خدمت‌رسانی است.


وی گفت: در نظام اسلامی شاکله پیشرفت و توسعه حضور آحاد جامعه در عرصه‌های مختلف است که قطعا این حضور می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه‌جانبه باشد.


معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مرزی اصلاندوز و با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در بخش عمرانی، خدمات زیربنایی، احداث مسکن محرومان، عمران شهری و حوزه راهسازی و همچنین مشارکت بخش خصوصی طرح‌های متعددی به بهره‌برداری می‌رسد.


دبیر از افتتاح چندین خانه بهداشت، دکل مخابراتی و طرح‌های هادی روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در سطح استان بر این است تا طرح‌های نیمه‌تمام و اولویت آماده افتتاح شده و پروژه‌های زخمی هر چه سریعتر به سرانجام برسند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بر اساس رویکرد دولت سیزدهم سعی بر این است تا بدون توجه به حواشی، اصل خدمت‌رسانی و بهبود معیشت مردم به عنوان یک اولویت اساسی مد نظر بوده و حرکت‌ها بر همین اساس قوت و قدرت بیشتری پیدا کند.


در گرامیداشت دهه فجر علاوه بر شهرستان مرزی اصلاندوز، در گرمی نیز 26 طرح عمرانی و اقتصادی با 86 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید که این طرح‌ها عمدتا در بخش توسعه روستاهای روستایی، آبرسانی و گازرسانی بوده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha