• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400111612163
  • خبرنگار : 30054

اگر شما هم خانه ای کم نور دارید حتما زاموفیلیا بخرید

اگر شما هم خانه ای کم نور دارید حتما زاموفیلیا بخرید

زاموفیلیا گیاهی گلدار و همیشه سبز است که دارای برگ‌های پهن و براق و ساقه‌ای ضخیم می‌باشد. این گیاه، در برگ‌های گوشتی و غده‌های زیر زمینی خود آب را ذخیره می‌کند و از این جهت می‌تواند چند ماه بدون آبیاری زنده بماند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام انگور دات کام، زاموفیلیا علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد، به مراقبت خاصی نیاز ندارد و می‌تواند شرایط مختلف محیطی را تحمل کند. در واقع، گیاه مقاومی است که خشک کردن آن سخت‌تر از نگهداری آن است. این گیاه زیبایی خاصی دارد که توجه هر بیننده صاحب ذوقی را جلب می‌کند و طرفداران بسیاری دارد. اگر به دنبال گیاهی برای تزئین منزل یا محل کار خود هستید و یا می‌خواهید هدیه‌ای بادوام به دوستان یا عزیزانتان بدهید، خرید گل آپارتمانی زاموفیلیا یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد.

چرا باید در خانه حتما گیاه زاموفیلیا را داشته باشیم؟

چیدمان گل و گلدان در خانه و محل کار یکی از مهمترین قسمت‌های دکوراسیون محسوب می‌شود. لذت داشتن و نگه‌داری و چیدمان گل‌های آپارتمانی در منزل از مزیت‌های فوق العاده یک منزل زیباست. چینش گیاه در خانه به طراوت و پایداری فضای خانه کمک بسیاری می‌کند. کاهش استرس، تولید اکسیژن، زیبایی منزل، شادابی فضای معنوی خانه از مزیت‌های چینش گیاه در خانه و آپارتمان است. زاموفیلیا یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی است که امروزه در سراسر دنیا از آن در دکوراسیون منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود. قرار دادن این گیاه بر روی یک استند گل در گوشه اتاق و یا روی قفسه می‌تواند زیبایی محیط را افزایش دهد.

اگر شما هم خانه ای کم نور دارید حتما زاموفیلیا بخرید

 زاموفیلیا دارای خاصیت تصفیه‌کنندگی هوا است که سمومی مانند بنزن و تولوئن را حذف و هوای پیرامون خود را پاک‌سازی می‌کند. این خاصیت ضرورت حضور آن در منزل و ادارات را نشان می‌دهد. از برگ‌های زاموفیلیا در کشور تانزانیا نیز جهت درمان بیماری‌ها و دردهای موضعی استفاده می‌شود. این گیاه زیبا با از بین بردن آلودگی‌ها و گازهای مضر موجود در محیط انرژی مثبت را به خانه‌تان منتقل می‌کند. با خرید گل آپارتمانی زاموفیلیا می‌توانید احساس لذت از سبز کردن یک گیاه و بخشیدن جلوه‌ای زیبا به خانه‌ها و محل کاراتان را تجربه کنید.

زاموفیلیا بلک نوع جذابتر این گیاه آپارتمانی زیبا

گیاه زاموفیلیا یک گیاه آپارتمانی زینتی و دارای برگ‌های درخشان است که به دلیل ماندگاری بالا، رشدی آسان و کم دردسر، نیاز کم به آب، مقاومت در برابر شرایط محیطی داخلی و نیاز نوری کم محبوب شده است. نوع بلک زاموفیلیا به راحتی با هر نوع آبیاری سازگار است و در رطوبت کم به خوبی رشد می‌کند. زاموفیلیا بلک حتی از نوع سبزش جذاب‌تر است. کلروفیل پنهان پشت رنگ سیاه برگ‌های زاموفیلیا باعث رشد این گونه جذاب می‌شود. 

خرید مستقیم گل زاموفیلیا از بازار گل در سایز های مختلف

اگر شما هم به دنبال این هستید که برای محل کار خود که می تواند شرکت، کافی شاپ، اداره جات، لابی هتل‌ها و مکان های بزرگتر از زاموفیلیا در سایزهای بزرگ استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که به گل فروشی آنلاین انگور مراجعه کنید، چرا که در این گل فروشی تمام گونه های خاص و کمیاب را برای خرید می توانید پیدا کنید. همچنین می توانید در مناسبت های مختلف گلدان زیبایی از زاموفیلیا را به عزیزانتان در سایر کشورها ارسال کنید.

گلفروشی آنلاین انگور راهی مطمئن برای سفارش اینترنتی گیاهان آپارتمانی زیبا در سایزهای مختلف است. جهت ثبت سفارش گل و گیاه آپارتمانی در واتساپ می توانید با شماره‌های ۰۹۰۲۶۶۳۷۱۷۲ - ۰۹۱۰۴۱۹۸۴۹۲ و شماره انگلستان:  ۰۰۴۴۷۵۸۲۳۰۷۱۲۳ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی