• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400111612111
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خبر داد:

تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار

تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از تصویب طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار در کمیسیون دستورالعمل تنظیم مقررات مالی دولت خبر داد.

داود شایقی  با اعلام این خبر افزود: اعضای کمیسیون موضوع دستورالعمل اجرایی قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در جلسه‌ای که در سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار شد، طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار را تصویب کردند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت تکالیف زیست‌محیطی و تکلیف پدافند غیرعامل در این طرح مدنظر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به اینکه مبلغ سرمایه‌گذاری توسط کارگروهی متشکل از امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین و امور نظام فنی و اجرایی و مشاورین و پیمانکاران تأمین می‌شود، گفت: طرح بهسازی و چهارخطه محور امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار با اولویت جلب مشارکت بخش خصوصی تصویب شده است.

شایقی اضافه کرد: در جلسه‌ای که آبان‌ماه سال جاری با شورای اقتصاد برنامه‌وبودجه کشور داشتیم، مقرر شده بود تا برای دو پروژه مهم استان در حوزه راه سربند به مشکین‌شهر و محور رضی - امیرکندی - گرمی به بیله‌سوار اختصاص اعتبار انجام شود.

وی اظهار کرد: این طرح از طریق سامانه اطلاعات این پروژه‌ها در اختیار سازمان برنامه‌وبودجه قرار گرفت تا مشکل اعتباری حل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: از طریق ماده ۲۳ منابع موردنیاز برای این پروژه‌ها تعریف شده بود که قرار شد راه و شهرسازی اطلاعات موردنیاز محور ارتباطی و چهاربانده اردبیل - سرچم، سه‌راهی سربند به مشکین و رضی - امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار را به‌سرعت در اختیار سازمان برنامه‌وبودجه قرار دهد تا در بودجه سال آینده منابع و صدور مجوزهای لازم انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha