• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111611861
  • خبرنگار : 50184

 دختر مازندرانی قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور شد

 دختر مازندرانی قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور شد

ایسنا/کرمانشاه راحیل ژرف از استان مازندران با پیروزی بر همه حریفان خود قهرمان تور تنیس روی میز نونهالان دختر کشور به میزبانی کرمانشاه شد.

طاهره جعفری وفا نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های تنیس روی میز نونهالان(رده سنی 8 و 9 سال) دختر کشور به میزبانی کرمانشاه، اظهارکرد: این رقابت ها که از 14 بهمن با حضور 39 ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در مرحله گروهی این رقابت ها 39 ورزشکار شرکت کننده در قالب 13 گروه سه نفره با هم رقابت داشتند که در پایان از هر گروه دو نفر به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه ادامه داد: با پایان مرحله حذفی چهار ورزشکار به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در این مرحله راحیل ژرف از مازندران با غلبه بر مرجان کبودی از کرمانشاه و آدرینا خیام از تهران با شکست النا ناظری از کرمانشاه به فینال رقابت ها رفتند.

وی اضافه کرد: در دیدار فینال هم راحیل ژرف با نتیجه سه بر یک آدرینا خیام از تهران را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

جعفری وفا تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، راحیل ژرف از مازندران قهرمان شد، آدرینا خیام از تهران در جایگاه دوم ایستاد و سکوی سوم مشترک رقابت ها هم به مرجان کبودی و النا ناظری هر دو از کرمانشاه رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه هشت نفر برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، افزود: از استان کرمانشاه پنج ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند که دو نفر آنها در جایگاه سوم قرار گرفتند و یک نفر هم در جایگاه پنجم ایستاد.

نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان به میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های تورهای ایرانی رده های سنی مختلف طی یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: با برگزاری این رقابت ها در تلاش برای ایجاد نشاط و پویایی و ارتقاء تنیس روی میز بانوان استان بوده ایم که خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده ایم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha