• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400111410869
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

۶۲ پروژه در اردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

 ۶۲ پروژه در اردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: در ایام دهه فجر حدود ۶۲ عنوان پروژه با اعتبار حدود ۱۰۷ میلیارد تومان در شهرستان اردستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

حمیدرضا تاملی، امروز (پنجشنبه، ۱۴ بهمن‌ماه) در نشست خبری در بخشداری زواره، اظهار کرد: در ایام دهه فجر، حدود ۶۲ عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان در شهرستان اردستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال، فرمانداری اردستان ۹ پروژه از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری افتتاح خواهد کرد. همچنین بخشداری مهاباد با ۷ پروژه، میراث فرهنگی ۴ پروژه، مخابرات ۱۶ عنوان و اداره برق ۱۳ پروژه بیشترین پروژه‌ها را افتتاح خواهند کرد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های دهه فجر امسال را با فاصله‌گذاری بیشتری انجام می‌دهیم، گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر بهره‌برداری از کارخانه یاتاقان زواره و افتتاح هتل و مجتمع رفاهی اردستان است.

تأملی یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها را  کلنگ‌زنی و آغاز ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی در شهرستان عنوان کرد و افزود: این طرح به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرستان در ۱۰ سال گذشته خواهد بود و در آن ۵۲ هزار متر مربع به وضعیت مسکن شهرستان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های زیادی که در حوزه راهداری انجام شده، ولی با توجه به حجم بالای جاده‌های روستایی در این شهرستان، همچنان محورهای روستایی اردستان نیاز به زیرسازی و آسفالت گرم دارد. خوشبختانه با تلاش نماینده مردم اردستان در مجلس حدود ۵۰ میلیارد ریال قیر در اختیار بهسازی و مرمت، محور روستایی قرار خواهد گرفت.

فرماندار اردستان با اشاره به وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر زواره گفت: متولی رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز در هر شهری شهرداری است که از شهرداری زواره درخواست داریم نسبت به این موضوع ورود جدی‌تری داشتنه باشد.

تأملی با بیان اینکه حوزه گردشگری شهرستان باید به سمت اقتصادی برود، گفت: البته ابتدا باید فرهنگ مردم در این حوزه تغییر کند، زیرا گردشگری پدیده‌ای است که همراه خود تنوع فرهنگی را ایجاد می‌کند. یکی از چالش‌های اصلی حوزه گردشگری شهرستان تقابل فرهنگی است که در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود.

وی با گلایه از مسئولان شهرستان اردستان که با رسانه‌ها تعامل خبری ندارند، گفت: رسانه ها برای برطرف کردن مشکلات جامعه و مردم کمک می‌کنند و به همین دلیل است که مردم رسانه‌ها را چشم بینا و زبان گویای خود می‌دانند. به مسئولان شهرستان تاکید می‌کنم با رسانه‌ها تعامل بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha