• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111410781
  • خبرنگار : 50163

سرپرست فرمانداری ابهر:

بازدید سرزده از ادارات به منظور مچ‌گیری نیست

بازدید سرزده از ادارات به منظور مچ‌گیری نیست

ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری ابهر گفت: بازدید سرزده از ادارات این شهرستان به منظور مچ‌گیری نیست.

احمد ذوالقدر پیش از ظهر امروز (۱۴ بهمن‌ماه) در جلسه ستاد کرونای ابهر با بیان اینکه همه باید با درک کامل و شناخت از ویروس کرونا کمک کنیم این بیماری در شهرستان کنترل شود، اظهار کرد: در راستای کنترل این بیماری هم باید به فکر سلامت مردم بود تا مبتلا به ویروس نشوند و هم به فکر اقتصاد آن‌ها باشیم که در این شرایط آسیبی نبینند.

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده از ادارات در سطح شهرستان، عنوان کرد: منظور از سرزده رفتن به ادارات، مچ‌گیری نیست، بلکه این بازدیدها علاوه بر آگاه شدن از کم و کیف امور ارزشیابی است تا ببینیم مسئول آن مجموعه چگونه و چطور مدیریت می‌کند تا اگر در مجموعه ضعفی بود آن را با تذکرات اصلاح و اگر هم درست بود، مورد تشویق قرار دهیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ دستگاه اجرایی و مدیری حق ارائه آمار و گزارش کذب را ندارند، اضافه کرد: گزارش‌هایی که مسئولان ارائه می‌کنند باید درست و کامل باشد؛ چراکه همان لحظه پیگیری و اگر گزارشی نادرست باشد، با ارائه‌دهنده آن برخورد خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ابهر در ادامه با تاکید بر ضرورت مدیریت تجمعات در شرایط کرونایی فعلی، گفت: همه تجمعات حتی مراسم‌ دهه فجر باید با محدویت‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، تا کسی آلوده به این ویروس نشود.

ذوالقدر با بیان‌ اینکه متاسفانه ما نظارت می‌کنیم ولی با متخلف برخورد نمی‌کنیم که این روش باید اصلاح شود، ادامه داد: همان طوری که با جدیت نظارت صورت می‌گیرد، با متخلفان هم باید با جدیت برخورد شود.

این مسئول با توضیح این مطلب که در وضعیت فعلی کرونایی باید مدارس ابتدایی شهرستان یک هفته تعطیل شود، متذکر شد: اگر در هر مدرسه‌ای دو دانش‌آموز مبتلا به کرونا شود، طبق دستورالعمل باید آموزش حضوری در آن مدرسه تعطیل و از روش غیرحضوری برای تداوم آموزش‌ها بهره‌گیری شود.

سرپرست فرمانداری ابهر با تاکید بر اینکه کنترل بیماری کرونا در کنار همه نظارت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدیریت صحیح را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: اگر همه دستورالعمل‌های مربوط به ستاد کرونا به خوبی اجرا و مسئولان مربوطه درست عمل کرده و مردم نیز همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، مطمئنا دچار مشکل نشده و این پیک را هم به سلامت پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha