• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400111310127
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

طی امروز و فردا و با حضور ۴۵ دانشجو؛

برگزاری «رویداد دانشجویی قیام جوانان» در آموزشکده فنی دختران شهرکرد

برگزاری «رویداد دانشجویی قیام جوانان» در آموزشکده فنی دختران شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری «رویداد دانشجویی قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال‌وبختیاری، طی امروز و فردا ویژه دانشجویان آموزشکده فنی دختران شهرکرد برگزار می‌شود.

پروانه مردانی در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری «رویداد دانشجویی قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ویژه دانشجویان آموزشکده فنی و برای نخستین بار در سطح کشور، اظهار کرد: بر اساس این طرح، دانشجویان طی امروز و فردا، ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه، در فضای مناظره و مباحثه بیانیه گام دوم انقلاب را طرح موضوع کرده و مورد گفتگو و بررسی قرار می‌دهند که در پایان روز دوم این رویداد، نتیجه‌گیری مباحثات انجام می‌شود.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران شهرکرد با اشاره اینکه این طرح در سطح دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور برای نخستین بار در چهامحال و بختیاری اجرایی می‌شود، ادامه داد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اجرای این طرح به دنبال تربیت جوانان بر مبنا و محور آموزه‌های بیانیه گام دوم است، زیرا که خطاب اصلی مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان هستند که تذکرات و توصیه‌هایی در این راستا دارند اما با گذشت چند سال از صدور بیانیه حق آن ادا نشده و مغفول مانده است.

مردانی بیان کرد: رویداد قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با گردآوردن جوانان دانشجو تلاش می‌کند که محتوا و ابعاد مختلف بیانیه را در طی دو روز به آنان ارائه و تبیین کند که در این راستا، ۴۵ دانشجو طی این دو روز در رویداد یادشده حضور دارند. 

وی با تصریح اینکه رویداد قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب به‌صورت حضوری و با حضور اساتید کشوری در این آموزشکده در حال برگزاری است، گفت: این رویداد مناظره‌محور می‌باشد و اساتید در فرآیند مناظرات و داوری دانشجویان را همراهی می‌کنند و دانشجویان حاضر در رویداد به‌صورت گروه‌بندی شده به مناظره و مباحثه با یکدیگر پرداخته و تبادل دیدگاه می‌کنند، بخشی نیز به ارائه نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان در خصوص ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی اختصاص دارد که در پایان گروه‌های برتر مناظرات معرفی می‌شوند. 

مردانی تصریح کرد: حضور و گذراندن این دوره دو روزه امتیازاتی برای دانشجویان دارد و گروه‌های برتر نیز تجلیل می‌شوند، خوشبختانه استقبال خوبی را شاهد هستیم و طی دو روز ثبت‌نام، تعداد دانشجویان برای برگزاری رویداد به حدنصاب رسید. 

ئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران شهرکرد گفت: پس از پایان مرحله نخست رویداد دانشجویی قیام جوانان در آموزشکده فنی دختران شهرکرد، مرحله دوم آن ۴۰ روز بعد با همین گروه‌ها برگزار خواهد شد که هر گروه به ارائه گزارشی از اقدامات خود خواهد پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha