• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400111208671
  • خبرنگار : 50212

مهمترین مطالبات ساوجی‌ها از دستگاه‌های اجرایی چیست؟

مهمترین مطالبات ساوجی‌ها از دستگاه‌های اجرایی چیست؟

ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری ساوه به بیان مهمترین مطالبات و خواسته‌های شهروندان این شهرستان از دستگاه های اجرایی خدمات رسان پرداخت.

مهدی الیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه رویکرد دولت مردمی و انقلابی، انتخاب مدیران جوان و پرتحرک برای ارائه خدمات به مردم است که پشتوانه نظام هستند، اظهار کرد: رویکرد دولت حل مشکلات مردم و حضور در بین آنهاست و برای برآوردن مطالبات آنها باید گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات داشت تا بتوان در سایه هم اندیشی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی سازوکار لازم برای برآوردن خواسته ها را اتخاذ کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران بدون حریم و پرده با مردم ارتباط برقرار کنند، افزود: رفتار مدیران دولت انقلابی باید به گونه‌ای باشد که سطح اعتماد و رضایتمندی مردم نسبت به نظام اسلامی ارتقا پیدا کند، آنها باید بدون واسطه با مردم صحبت کنند.

وی با اشاره به ملاقات اخیر خود با مردم که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در نمازخانه فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: در جریان ملاقات مردمی موضوعاتی نظیر کیفیت خدمات دهی در نانوایی‌ها، مشکلاتی در حوزه بنیاد مسکن، اختلافات بین کشاورزان و منابع طبیعی، صدور مجوزهای کسب و کار، ارائه تسهیلات و مشکلاتی در سطح دهیاری‌ها و شهرداری‌ها مطرح شد.

سرپرست فرمانداری ساوه با اشاره به اینکه ساوه قطب کشاورزی استان مرکزی و کشور است، افزود: یکی از خواسته‌های کشاورزان این منطقه رفع اختلافات کشاورزان با منابع طبیعی است و برخی قوانین دست و پاگیر مانع از برطرف شدن این تعارضات شده و نارضایتی‌هایی در بین کشاورزان ایجاد کرده که نشان می دهد این مسئله نیازمند اصلاح و بازنگری است.

وی با تاکید بر اینکه برطرف شدن اختلافات بین کشاورزان و منابع طبیعی موجب رونق و جهش در حوزه کشاورزی خواهد شد، تصریح کرد: صنعت و کشاورزی دو بال توسعه اقتصادی جوامع به شمار می‌روند و مانع زدایی از آنها می‌تواند مسیر توسعه را هموارتر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha