• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400111108062
  • خبرنگار : 50444

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد خبر داد:

همراهی شورای شهر بجنورد با بیماران سرطانی خراسان شمالی

همراهی شورای شهر بجنورد با بیماران سرطانی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از همراهی اعضای شورای ششم با بیماران سرطانی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، جمشید عین بیگی در سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور اعضا و رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر بجنورد خود را موظف به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در بجنورد و مرکز استان می دانند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی و شهرداری بجنورد تمام تلاش خود را می کنند تا به میزان بضاعت و ظرفیتی که وجود دارد قدمی برای کاهش رنج این بیماران که حتی از نقاط دور دست استان به بجنورد می آیند بردارند.

وی ادامه داد: موضوع اختصاص زمین به انجمن عطوفت در کمیسیون مربوطه بررسی می شود و سپس به صحن شورا می آید تا تصمیم صحیح در خصوص آن اتخاذ شود.

سید محسن موسوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه بر ضرورت حمایت همه جانبه از این بیماران توسط شورای شهر و شهرداری تاکید کرد و گفت: می توانیم از ظرفیت های موجود در بجنورد برای ارائه آموزش های پیشگیری از سرطان توسط انجمن عطوفت بهره ببریم.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی نیز در ابتدای در این جلسه به بیان وضعیت استان در خصوص تعداد بیماران سرطانی پرداخت.

سید حمید حریری اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال است که از تمام استانداران خراسان شمالی درخواست اختصاص زمین برای ساخت همراه سرای بیماران سرطانی را پیگیری کرده ام اما علی رغم موافقت آن ها با این موضوع، چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی تاکید کرد: اکنون از شما اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد درخواست دارم زمینی در شان این بیماران و خانواده هایشان اختصاص دهید تا بتوانیم مرکزی در ۶ یا ۷ طبقه احداث کنیم و در آن ضمن پیشبینی مرکزی درمانی، فضایی برای اقامت همراهان این بیماران در بجنورد ایجاد کنیم.

حریری گفت: بجنورد تنها شهر دارای امکانات برای درمان بیماری سرطان در خراسان شمالی است و بیماران و خانواده های آن ها از تمامی شهرهای استان به بجنورد می آیند و با توجه به طولانی بودن روند اقداماتی نظیر شیمی درمانی که ۴۰ روز به طول می انجامد، استقرار آن ها در بجنورد با مشکلات متعددی رو به رو است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha