• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400111006975
  • خبرنگار : 30054

همه آنچه باید درباره یک تولیدکننده سررسید بدانید

همه آنچه باید درباره یک تولیدکننده سررسید بدانید

مفهوم زمان، همیشه در نزد مردم باارزش بوده و انسان‌ها همواره تلاش خود را می‌کنند تا به بهترین نحو از آن بهره ببرند و به اهداف خود در گذر زمان برسند. یکی از مواردی که در این راه به انسان کمک می‌کند، یادداشت برداری و برنامه‌ریزی است و چه جایی برای این کار، بهتر از سررسید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ پارت، افرادی که به وقت‌شناسی و نظم مشهورند، همیشه از اهمیت سررسید در زندگی خود می‌گویند، چرا که از مهم‌ترین کاربردهای سررسید، تقویم و سالنامه یا حتی تقویم رومیزی، تقویم، سالنامه و... مدیریت زمان، است.

اما با سفارش سررسید، می‌توان با یک تیر دو نشان زد؛ سررسید تبلیغاتی دقیقا این کارکرد را دارد. مدیران شرکت‌ها می‌توانند خرید سررسید 1401 و هدیه آن به مشتریان، شعار برند خود را در ذهن آن‌ها ماندگار کنند. با این نوع تبلیغ، نه تنها برند در فعالیت‌های روزانه مشتری جای می‌گیرد بلکه به علت خاصیت سررسید، آن‌ را همه‌جا با خود می‌برد و باعث می‌شود دیگران هم با برند آشنا شوند.

اما جدای از مشتریان و استفاده‌کنندگان از سررسید، تولیدکننده سررسید هم اهمیت دارد؛ چرا که سررسید باید به گونه‌ای طراحی و تولید شود که کاربردی و قابل استفاده باشد. برای مثال، در بسیاری از موارد سررسیدهای سنگین و تزئینی تولید می‌شوند که علی‌رغم هزینه زیاد، قابل استفاده روزمره نیستند. بنابراین، در ادامه به مواردی پرداخته می‌شود که یک تولیدکننده سررسید باکیفیت باید آن‌ها را در نظر داشته باشد؛

ویژگی‌های تولیدکننده سررسید باکیفیت

  •  تولیدکننده سررسید باید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متفاوت سررسیدها را تولید کند تا پاسخگوی سلیقه‌های مختلف و البته پوشش‌دهنده نیازهای مشاغل متنوع باشد. این تنوع در جنس سررسید شامل چرمی، کاغذ گلاسه، روکش سلفون، جیر، گالینکور و... یا در نوع و فرم صحافی یا در کاربردهایی چون اداری، جیبی و... نمایان می‌شود. انواع تقویم‌ها هم تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی پایه‌دار و تقویم زیر دستی را تشکیل می‌دهند که در طرح‌های روز شمار، هفته شمار و ماه شمار به سلیقه و خواست مشتری چاپ می‌شود.
  •  علاوه بر این، مشتریان یک سال این سررسید را با خود حمل می‌کنند بنابراین کیفیت تولید آن اهمیت دوچندان دارد. از این رو مجموعه چاپ پارت، به عنوان یک تولیدکننده سررسید سررسیدهای خود را با تکنولوژی‌ نانوهای پک تولید می‌کند. این مجموعه با وارد کردن ماشین آلات به روز صحافی توانسته کیفیتی متفاوت را به مشتریان خود ارائه دهد. پس در آستانه سال جدید، خوب است جهت خرید سررسید 1401 به این مجموعه اعتماد کنیم.

همه آنچه باید درباره یک تولیدکننده سررسید بدانید

  •  از سوی دیگر، در نزدیکی سال نو، شلوغی بی‌نهایتی در تمامی کسب و کارها اتفاق می‌افتد به طوری که شاید بعضی از افراد به سفارش سالنامه سال جدید خود نرسند؛ بنابراین یک تولیدکننده سررسید یا تولیدکننده تقویم رومیزی باید امکان سفارش اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم آورد؛ در این مورد نیز تولیدکننده سررسید پارت سرآمد است. این مجموعه با سایت و رابط کاربری‌اش، امکان سفارش سررسید را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است. مشتریان این مجموعه می‌توانند سفارش خود را با بهتریت قیمت در زمان مناسب، تحویل بگیرند.
  •  تولیدکنندگان سررسید باید در نظر داشته باشند که از سررسید استفاده‌های متفاوتی می‌شود، اما همانطور که پیش از این گفته شد، به علت کاربردی بودن، در مکان‌های مختلف حمل می‌شوند؛ به این ترتیب باید در ابتها و انتهای آن‌ها امکاناتی جهت درج اطلاعات وجود داشته باشد تا در صورت بروز حوادث، مشکلات غیرمترقبه و حتی گم شدن این سالنامه‌ها، مرجع خوبی برای دیگرانی که آن‌ها را می‌خوانند باشند یا بازپس‌دادنشان راحت‌تر باشد.
  •  استفاده از متخصصان در هر حوزه شغلی، باعث بالا رفتن کیفیت کار می‌شود. در رابطه با تولیدکننده سررسید هم همینطور است. باید از افراد متخصص در حوزه چاپ و صحافی و گرافیک و... استفاده شود. در این خصوص هم می‌توان روی مجموعه پارت حساب کرد.
  •  اما قیمت پک سررسید هم دارای اهمیت است. سررسیدهای سفارشی‌شده‌ای وجود دارند که ظاهرشان شبیه سررسیدهای متداول است اما دارای لوگوی سازمان یا شرکت سفارش‌دهنده هستند، این مدل دفاتر سررسید دارای برند حک شده‌ای  روی جلد یا کاغذهای داخلی آن بوده و به‌شکلی جزئی از تبلیغات بهره می‌برند. هزینه تهیه این مدل از تقویم‌های سررسیدی معمولی بالاتر بوده است اما به‌دلیل کاربری تبلیغاتی خود، مشتریان زیادی را جذب می‌کنند.  علاوه بر این، سررسیدهای شخصی‌سازی‌شده هم قابل توجه‌اند که به سفارش سازمان، شرکت یا بیزینسی خاص تولید شده و در اختیار مشتریان یا همکاران قرار می‌گیرد. نوع کاغذ انتخابی، کیفیت صحافی، طراحی برگ‌ها، مدل جلدها و هزینه تمام شده آن‌ها با سایر سررسیدها متفاوت است چرا که تولیدکنندگان در تولید آن‌ها با دقت و حساسیت بیشتری عمل می‌کنند.

همه آنچه باید درباره یک تولیدکننده سررسید بدانید

چاپ پارت ؛ تولیدکننده انواع سررسید تخصصی

مجتمع چاپ و بسته بندی پارت امسال هم مانند سال‌های گذشته، همزمان با نزدیک شدن به سال نو، جدیدترین مدل‌ها و طرح‌های سررسید را ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند انواع طرح‌ها و مدل‌های جدید را سفارش دهند. مشتریان می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند، تمامی مدل‌ها را مشاهده کنند و در نهایت با مقایسه آن‌ها، سررسید، سالنامه یا هر آیتم دیگر مورد نظرشان را سفارش دهند.

مجموعه پارت، تمامی این انواع سررسید را با نهایت دقت و کیفیت به دست مشتریان می‌رساند. مشتریان این مجموعه می‌توانند برای اطلاع از قیمت سررسید 1401 ، فرم ثبت درخواست سفارش را پر کنند یا  با مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت به شماره تلفن 02188500898 تماس بگیرند. مشاوران متخصص این مجموعه نیز در اسرع وقت اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha