• پنجشنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400110705039
  • خبرنگار : 50126

سفر استاندار ایلام به دره‌شهر/ بهرام‌نیا:برای حل مشکلات نیازمند وحدت هستیم

سفر استاندار ایلام به دره‌شهر/ بهرام‌نیا:برای حل مشکلات نیازمند وحدت هستیم

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در این شرایط نیازمند وحدت و  همدلی بیش از پیش هستیم و در این زمینه ائمه‌ی جمعه و جماعت و در راس آنها امامان جمعه محوریت دارند.

دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز پنجشنبه ۷ بهمن ماه در بدو ورود به شهرستان دره شهر به مزار شهدای این شهر رفت و  به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این مراسم آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: همه ما در قبال خون شهدا تعهد و مسئولیت داریم.

وی در ادامه تکریم شهدا و خانواده معظم شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: برای یافتن راه درست ما نیازمند این ستارگان آسمانی هستیم.

 استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه دره‌شهر با  تبریک انتصابات حجت الاسلام و المسلمین امرایی به امامت جمعه دره شهر با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر هستیم این دهه را یادآور ایثار و شجاعت و مقاومت همه مردم ایران عنوان کرد و گفت: طلیعه خورشید اسلام در دهه فجر درخشد و به واسطه این نور الهی یک روح و حیات دوباره ای به مردم ایران اسلامی دمیده شد.

دکتر بهرام نیا در ادامه حضور امام جمعه جدید دره شهر را با توجه به سابق خوب ایشان مایه خیر و برکت برای این شهرستان دانست و گفت: امروز در این شرایط نیازمند وحدت و  همدلی بیش از پیش هستیم و در این زمینه ائمه محترم جمعه و جماعت و در راس آنها امامان جمعه محوریت دارند.

 بازدید از مسجد جامع در حال ساخت شهر دره شهر،بازدید از موزه میراث فرهنگی شهرستان دره شهر، بازدید از ایستگاه پمپاژ چم ژاب ارمو دره شهر از جمله برنامه‌های استاندار بود.

استاندار ایلام که به اتفاق معاونین و برخی از مسئولان استانی به شهرستان دره شهر سفر کرده است در برنامه های مختلفی چون بازدید از طرح ها و پروژه های این شهرستان، حضور در شورای اداری شهرستان و ... مراسم تکریم و معارفه فرماندار دره شهر حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha