• یکشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400110301936
  • منبع : نمایندگی ایلام

دادستان ایلام:

دادگستری دغدغه‌های عام‌المنفعه رسانه‌ها را رصد می‌کند

دادگستری دغدغه‌های عام‌المنفعه رسانه‌ها را رصد می‌کند

ایسنا/ایلام دادستان ایلام گفت: مجموعه دادگستری دغدغه‌های عام‌المنفعه اهالی رسانه و مطبوعات را به خوبی و درستی رصد و پایش می‌کند.

 «عبدالوهاب بخشنده» در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه استان با بیان اینکه اثرگذاری رسانه ها در جامعه غیر قابل انکار و قابل توجه است، اظهار کرد: بسیاری از نقائص، مشکلات و معایب در جامعه وجود دارد که رسانه ها با تیزبینی رصد و به درستی منتشر می کنند و منتج به نتیجه مطلوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دادگستری دغدغه‌های عام المنفعه اهالی رسانه و مطبوعات را به خوبی و درستی رصد و پایش می کنند، افزود: موارد بسیاری بوده که با ورود رسانه ها به خوبی به سرانجام رسیده و مردم از برکات و ثمرات آنها بهره‌مند شده‌اند.

دادستان مرکز استان ایلام با اشاره به اینکه رسانه ها رسالت خطیری بر عهده دارند، یادآور شد: می‌طلبد که رسانه‌ها با دقت، منصفانه منطقی، اصولی، دقیق و کارشناسانه؛ موارد را رصد و منعکس کنند تا شأن و جایگاه شان همچنان نزد مردم و مخاطبان محفوظ بماند.

بخشنده با اشاره به اینکه مجموعه های دادگستری تمام تلاش خود را برای تحقق حقوق عامه به کار می گیرند، خاطرنشان کرد: همه دستگاهها باید برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم، همیشه آماده و پای  کار باشند تا مشکلات و معضلات جامعه کمتر شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با مجموعه های اجرایی که وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند و با مدیرانی که ترک فعل می کنند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند، تصریح کرد: حمایت از تولید و تولیدکنندگانی که عملاً پای کار هستند و در ایجاد اشتغال مؤثرند، جزء اولویت های قوه قضائیه است.

دادستان مرکز استان ایلام به وضعیت شهر، شورا و شهرداری ایلام اشاره و تاکید کرد: با توجه به نیاز شهر و شهروندان، می طلبد که شهردار ایلام بزودی انتخاب و منصوب گردد تا شهر از این بلاتکلیفی رها شود و خدمات دهی به شهروندان بهبود یابد.

«عمران خودآموز» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز در این دیدار با بیان ایینکه رسانه‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف درون و برون سازمانی دارند و همیشه برای بهبود اوضاع پای کار بوده و هستند، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آموزش در جامعه؛ بی بدیل است.

وی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر تعامل و ارتباط حسنه و سازنده‌ای بین رسانه‌ها و مجموعه‌های قضایی بویژه دادگستری و دادستانی مرکز استان، ایجاد شده و نویدبخش بهبود اوضاع در جامعه است.

خودآموز با اشاره به اینکه رسانه‌های استان ایلام جز رسانه‌های پویا، فعال و پیگیر در سطح کشور هستند، افزود: امیدواریم با نقد منصفانه و سازنده رسانه ها و تعامل دو سویه با مجموعه های اجرایی و قضایی استان؛ شاهد توسعه، ترقی و بالندگی استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha