• شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400110200949

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد:

اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در فارس 

اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در فارس 

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح ۴۸ ساعته مقابله با قاچاق کالا و ارز در این استان و کشف مقادیر قابل توجهی از انواع کالاهای قاچاق، خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی شنبه دوم بهمن در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی و دخانی، گفت: پلیس فارس طی 48 ساعت گذشته و در قالب این طرح ۶۵ متهم را دستگیر و ۵۴ خودرو را توقیف کردند.

حبیبی خاطرنشان کرد که طی این مدت، ۶۴ فقره پرونده از جمله ۲۴ فقره پرونده کلان بالای یک میلیارد ریالی و ۵ فقره پرونده بالای ۵ میلیارد ریالی مرتبط با قاچاق کالا توسط پلیس فارس تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به این که در حوزه قاچاق کالا و ارز طرح‌های مقابله‌ای در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۳۱ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف فرم‌های عینک قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی فارس همچنین از توقیف سواری سمند حامل ۸ هزار عدد فرم‌ عینک طبی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار حبیبی در این رابطه عنوان کرد: روز گذشته ماموران یگان تکاوری فارس حین کنترل خودروهای عبوری در محور فیروزآباد-کوار به یک سواری سمند حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۸ هزار عدد فرم‌ عینک طبی خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار حبیبی با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این گونه افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha