• شنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400102518343
  • خبرنگار : 30054

قبل از خرید ساعت مچی اورینت این مطلب را بخوانید!

قبل از خرید ساعت مچی اورینت این مطلب را بخوانید!
ساعت مچی اورینت

امروزه برندهای متفاوتی در زمینه عرضه ساعت مچی فعالیت می‌کنند. ساعت مچی اورینت می‌تواند گزینه مناسبی برای برآورد نیازهای روزمره شما باشد. این ساعت از کیفیت مناسبی برخوردار است و با قیمت کمتری نسبت به دیگر ساعت های برند به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پل کالا، بعضی از این برندها از ارزش و قیمت به مراتب بیشتری برخوردار هستند اما بعضی دیگر می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده روزمره باشند.

بسیاری از خانم‌ها و آقایان می‌خواهند یک ساعت مچی با قیمت مناسب و کارکرد عالی داشته باشند. اگر شما نیز  به دنبال خرید ساعت مچی اقتصادی و با کیفیت هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. خرید ساعت مچی اورینت می‌تواند گزینه مناسبی برای برآورد نیازهای روزمره شما باشد. این ساعت از کیفیت مناسبی برخوردار است و با قیمت کمتری نسبت به دیگر ساعت های برند به بازار عرضه می‌شود. 

معرفی ساعت مچی اورینت

شروع فعالیت برند اورینت به سال ۱۹۰۱ مربوط می‌شود. شوگورو یوشیدا ابتدا فعالیت خود را با  فروشگاه ساعت در ueno شروع کرد. از سال ۱۹۱۲ تولید بدنه ساعت طلا به عنوان فعالیت اصلی یوشیدا مورد توجه قرار گرفت. در نهایت نیز در سال ۱۹۲۰ یک کارخانه به نام Toyo Tokei Manufacturing برای تولید ساعت مچی راه اندازی شد.

در سال ۱۹۵۱ تاما کیکی نام کمپانی تولید ساعت را به اورینت تغییر داد و فروش ساعت اورینت استار شروع شد. ساعت مچی اورینت از همان ابتدا بر روی تنوع طرح‌های خود بسیار متمرکز شده و توانسته به یک ساعت محبوب و  قیمت مناسب برای مشتریان تبدیل شود. این ساعت ساخت کشور ژاپن است و تمام عناصر کیفیتی ساعت مچی را به همراه دارد.

ویژگیهای خاص ساعت مچی اورینت که باید بدانید

  •  ساعت مچی اورینت یک برند معتبر است و کیفیت بالا را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در واقع این ساعت با سبک طراحی خود به اعتماد مشتریان خود همچنان وفادار مانده است. قیمت مناسب این ساعت باعث شده بیشتر افراد با هر میزان درآمدی بتوانند از کیفیت و زیبایی آن استفاده کنند.
  •  موتور اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های خاص تعریف شده برای ساعت مچی اورینت است. البته این برند ساعت‌هایی از نوع سولار و کوارتز را نیز تولید می‌کند. واقعیت امر این است که برند اورینت در طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و توانسته موتورهای با کیفیتی تولید کند.
  •  ساعت های غواصی یکی از قابلیت های خاص برند اورینت است که از گذشته تا کنون مورد توجه می باشد. برند اورینت در تولید ساعت های ورزشی جایگاه ارزشمندی دارد. البته این برند در تولید ساعت‌های مختلف مثل رسمی، مجلسی، روزانه و… نیز فعالیت دارد. تنوع این ساعت‌ها باعث شده برند اورینت متناسب با هر استایل و موقعیتی به شما ساعت عرضه کند.

برای تشخیص ساعت مچی اورینت اورجینال به این ویژگی ها توجه کنید

  •  ساعت‌های اورینت اورجینال دارای مقاومت بسیار بالا در برابر آب هستند، حداقل ۳۰متر هر مقداری کمتر از این عدد نشان دهنده این هست که ساعت تقلبی است، مقاومت در شناسنامه و پست درب ساعت حک گردیده است.
  •  کد رفرنس معرف نوع ساعت،  مدل، صفحه ساعت، جنس ساعت و… است. گاهی اوقات فقط بعضی از اطلاعات در کد رفرانس دیده می شود. اطلاعات این کد باید با اطلاعات موجود در سایت اورینت یکی باشد. در این صورت ساعت مچی اورینت اصل است.
  •  ساعت مچی اورینت اصل باید گارانتی بین المللی داشته باشد. این گارانتی جهانی برای هر  مدل ساعت مچی حداقل ۲ سال است.
  •  با مشخصات ظاهری مثل شکل عقربه ها، جنس صفحه، مشخصات و علائم حک شده روی ساعت و … نیز می توان اصل بودن ساعت اورینت را تشخیص داد.

چرا انتخاب ساعت مچی اورینت یک گزینه بسیار مناسب است؟

ساعت مچی اورینت علاوه بر زیبایی، تنوع طرح، خلاقیت در طراحی و کیفیت بسیار بالا با قیمت عالی نیز به مشتری عرضه می شود. بنابراین می تواند کیفیت و ماندگاری را به شکل یک جا اما با قیمت مناسب‌تر به مشتری عرضه کند. این ویژگی در ساعت، بسیاری از ساعت بازان را به خرید ساعت مچی اورینت راغب و مشتاق می‌کند.

قبل از خرید ساعت مچی اورینت این مطلب را بخوانید!

طرح‌های متنوع ساعت اورینت

خرید ساعت اورینت

برای خرید ساعت اورینت فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی را انتخاب کنید و از گارانتی بین‌المللی آن به هیچ عنوان غافل نشوید، گارانتی بین‌المللی فقط صرف داشتن یک ضمانت‌نامه نیست، بلکه مشخصه اصلی ساعت‌های اورجینال می‌باشد. گروه بازرگانی پل کالا بعنوان مرکز فروش برندهای اصلی ساعت مچی و زیورآلات برای راهنمایی در خدمت شما  عزیزان می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha