• شنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400102517957
  • خبرنگار : 50250

سرانجام جاده مرگ(شهرکرد- شلمزار) به کجا می‌رسد؟

سرانجام جاده مرگ(شهرکرد- شلمزار) به کجا می‌رسد؟

ایسنا/چهارمحال و بختیاری محور حادثه‌خیز شهرکرد به شلمزار یکی از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری است که سالانه به‌علت حجم بالای تصادفات منجر شده به فوت و جرح رانندگی، تعداد زیادی از هموطنان جان خود را در این محور از دست می‌دهند، تکمیل محور چهار بانده شهرکرد به شلمزار یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان کیار است که باوجود وعده‌های متعدد از سوی مسئولان این محور تاکنون تکمیل نشده است.

به‌ گزارش ایسنا، روزانه بالغ بر ۱۳ هزار خودرو در محور شهرکرد به شلمزار تردد می‌کنند، این حجم بالای تردد در یک محور حادثه‌خیز و غیرایمن نشان می‌دهد که باید این محور برای حفظ جان شهروندان سریعا تکمیل شود، کمبود اعتبار، تعلل پیمانکار  و مشکلات اجتماعی از جمله دلایلی بوده که توسط مسئولان برای عدم تکمیل این پروژه عنوان می‌شود.

اتمام محور شهرکرد به شلمزار در صورت موافقت بانک برای پرداخت اعتبار

حسینعلی مقصودی- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص علت کاهش اعتبار پروژه شهرکرد به شلمزار در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: اعتبار این پروژه کم نشده است، بلکه به علت ادغام این پروژه در محور شهرکرد- بازفت به مسجد سلیمان اعتبار آن تقسیم شده است، در مجموع این پروژه در سال آینده ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی افزود: در صدد هستیم با اعمال قانون ماده ۵۶ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل محور شهرکرد به شلمزار را از بانک رفاه استقراض کنیم، توافقات اولیه با بانک نیز صورت گرفته است و منتظر تائید نهایی بانک رفاه برای پرداخت این مبلغ هستیم.

مقصودی خاطرنشان کرد: با تامین این اعتبار پروژه محور شهرکرد به شلمزار تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید، با اعتبارات دولتی امکان اتمام این پروژه تا سال‌های آینده وجود ندارد، برای استقراض اعتبار از بانک توافقات با وزارت راه  و شهرسازی و بانک در حال انجام است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha