• سه‌شنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400102115126
  • منبع : نمایندگی سمنان

بهره‌مندی 15 خانواده سمنانی دارای سه‌قلو و بیشتر از مستمری ماهیانه

بهره‌مندی 15 خانواده سمنانی دارای سه‌قلو و بیشتر از مستمری ماهیانه
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان از کمک مستمری ماهیانه به 15 خانواده دارای نوزادان سه قلو و بیشتر در این استان خبر داد.

 علیرضا ایزدپور با اعلام این خبر اظهار کرد: علاوه بر این ۴۷ خانواده دارای فرزند دو قلو نیز کمک هزینه معیشت به مجموع ۳۱۴ میلیون ریال پرداخت می‌شود همچنین 44 میلیون و 300 هزار ریال نیز کمک هزینه معیشت به فرزندان مقیم در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۸۶ خانوار در این استان در حوزه اجتماعی مستمری دریافت می کنند افزود: در مجموع ماهیانه بیش از چهار میلیارد و 103میلیون ریال مستمری در این بخش به جامعه هدف پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: علاوه بر این معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان به ۷۵ کودک نیز به‌صورت ماهیانه کمک هزینه امداد به مجموع نهصد میلیون ریال پرداخت می نماید.

ایزدپور از وجود۱۲۲ خانوار پشت نوبت مستمری در این استان خبر داد و گفت: این خانواده‌ها در اسرع‌وقت و با فراهم شدن شرایط از خدمات حمایتی برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به حمایت از این اداره کل از زنان بی‌سرپرست تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار و ۲۲۸ زن سرپرست خانوار در استان تحت حمایت بهزیستی استان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از حمایت این دستگاه حمایتی از ۱۳۲ دانشجوی نیازمند خبر داد و گفت: حمایت از کودکان فاقد سرپرست و یا سرپرست موثر، حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های آنان، حمایت از افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی، حمایت از زنان و دختران در معرض آسیب و کودکان کار و ...از مهمترین وظایف معاونت اجتماعی بهزیستی است.

وی  کودکان و نوجوانان تحت نظارت بهزیستی در ۱۰ خانه نگهداری می‌شوند ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ فرزند از خدمات نگهداری و آموزشی بهزیستی استان بهره‌مند هستند. ضمنا مبلغ 207 میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در قالب یارانه به این مراکز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha