• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400102014610
  • خبرنگار : 30054

معرفی روغن کمپرسورهای برودتی خارجی

معرفی روغن کمپرسورهای برودتی خارجی

روانکارها جزئی کلیدی از کمپرسورها محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روغن مارکت، غالباً این مایع حیاتی بسته کمپرسور توسط صاحب دستگاه اشتباه انتخاب می‌شود و کارایی دستگاه کاهش می‌یابد. همچنین پروسه برای جستجوی جایگزین روغن کمپرسور ارزان‌تر اغلب با اشتباه مواجه می‌شود و این منجر به عملکرد ضعیف کمپرسور شده و صرف تعمیرات پرهزینه می‌شود.در این مطلب قصد داریم دو نمونه از روغن کمپرسورهای برودتی خارجی را معرفی کنیم.

فروشگاه روغن مارکت توانسته است با استفاده از افراد متخصص محصولات با کیفیت داخلی و خارجی را در اختیار مشتریان قرار دهد. برای بررسی، خرید و قیمت انواع روغن صنعتی از جمله روغن کمپرسور برودتی با ما همراه باشید.

روغن کمپرسور شل کلاووس

 روغن کمپرسور برودتی شل کلاویوس برای کمپرسور، روانکاری و جلوگیری از سایش قطعات است. این روانکار دارای ترکیبات و مواد اولیه پیشرفته می‌باشد. به همین دلیل نسبت به روغن کمپرسور معمولی از کارایی بیشتر برخوردار است. روغن کمپرسور برودتی باید با قطعات فلزی و پلاستیکی در تجهیزات برودتی سازگار باشد.

معرفی روغن کمپرسورهای برودتی خارجی

این یک روان کننده کمپرسور با مشکلات بسیار کم است که برای استفاده در کمپرسورهای تبرید با مبرد آمونیاک در نظر گرفته شده است. این روغن از روغن‌های پایه پارافین مخصوص و تصفیه شده و ترکیب با افزودنی‌های منتخب برای به حداقل رساندن رسوبات سیستم و ارائه عمر طولانی تولید شده است. روغن کمپرسور شل کلاووس S۲ در افزایش کارایی و ثبات عملکرد کمپرسورها بسیار مؤثر است.

روغن کامپیر ۴۰۰۰

روغن کمپرسور کامپیر COMPAIR با روغن‌های پایه و افزودنی‌هایی که به دقت انتخاب شده‌اند فرموله شده است، که این امر روغن را قادر می‌سازد تا ساعت کار طولانی‌تری را بدست آورد. چند وظیفه متفاوت را همزمان بر عهده دارد. روغن کامپیر ۴۰۰۰ عملکرد بالایی دارد و در طیف وسیعی از کمپرسورهای اسکرو و گردشی الزامات را پاسخگو می‌باشد. با استفاده از روغن COMPAIR اطمینان حاصل کنید که از آرامش خاطر بیشتر و حفاظت همه جانبه‌ای که روان‌کننده‌های CompAir Fluid Force به ارمغان می آورند بهره‌مند می‌شوید.

معرفی روغن کمپرسورهای برودتی خارجی

ویژگی‌های مهم روغن کامپیر ۴۰۰۰ :

  • در مقایسه با روغن‌های معمولی، عمر بالایی دارد.
  • محافظت عالی و جدایی روغن
  • مقاومت استثنایی در برابر اکسیداسیون و آلودگی
  • کاهش مصرف روغن و انتقال آن
  • استفاده از این روان‌کننده شرط ضمانت Assure را حفظ می‌کند

نحوه خرید و قیمت روغن کمپرسور

توصیه می‌شود برای خرید روغن خارجی حتما از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر اقدام نمایید. متاسفانه روغن تقلبی از جمله روغن کمپرسور برودتی در بازار فراوان است و بدون تجهیزات آزمایشگاهی تشخیص روغن تقلبی از اصل غیرممکن است. شما نیز اگر قصد خرید روغن برودتی دارید پیشنهاد می‌کنیم برای خرید و استعلام قیمت با روغن مارکت تماس بگیرید.

روغن مارکت به عنوان نمایندگی روغن کمپرسوردر کشور فعالیت داشته و انواع روغن صنعتی را با تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این فروشگاه در زمینه فروش ضدیخ، روغن موتور، گریس و روغن صنعتی فعالیت دارد. 

شما نیز می‌توانید از این پس به جمع مشتریان فروشگاه روغن مارکت بپیوندید و روانکارهای صنعتی، از جمله روغن کمپرسور را با بهترین قیمت و ارسال سریع، در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. برای خرید و اطلاع از قیمت به سایت روغن مارکت به آدرس www.roghanmarket.com  مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha