• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400101913845
  • خبرنگار : 50163

تبلیغات و برندسازی از نیازهای اساسی صنعت کفش در هیدج

تبلیغات و برندسازی از نیازهای اساسی صنعت کفش در هیدج

ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری ابهر گفت: تبلیغات و برندسازی از نیازهای اساسی صنعت کفش در هیدج است.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (۱۹ دی‌ماه) در آئین افتتاحیه شرکت تعاونی تامین نیاز افق صنعت کفش ماشینی، لاستیکی و صنایع وابسته هیدج با اشاره به اینکه در حال تدوین برنامه برای رشد و توسعه روزافزون ابهر هستیم، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های این شهرستان در حوزه صنعت در  برنامه‌ریزی‌ها به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است.

 وی با بیان اینکه ۴۳ درصد صنعت استان در شهرستان ابهر در حال فعالیت است، ادامه داد: کفش هیدج در بین این صنایع مانند نگینی درخشان است که در بحث فضا و حمایت از این صنعت اشتغال‌زا در هیدج برنامه‌هایی در دست تدوین است.

ذوالقدر با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که باید حتما مدنظر تولیدکنندگان کفش در هیدج قرار گیرد توجه به تبلیغات است، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌های بزرگ دنیا علی‌رغم شهرتی که دارند ۷۰ درصد از هزینه‌های خود را برای به قبضه در آوردن بازارهای جهانی به تبلیغات اختصاص می‌دهند.

ذوالقدر برندسازی را یکی دیگر از نیازهای صنعت کفش در هیدج عنوان کرده و یادآور شد: افزایش کیفیت نیز از موضوعاتی است که باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد تا کفش هیدج توان رقابت در بازارهای بین‌المللی را داشته باشد.

 سرپرست فرمانداری ابهر با اشاره به اینکه از دیگر موضوعاتی که باید تولیدکنندگان به آن توجه کنند موضوع صادرات مستقیم کفش است، تصریح کرد: توجه به این موضوع سبب حذف واسطه‌ها از چرخه صادرات شده که همین امر سبب می‌شود سود بیشتری عاید تولیدکنندگان شود.

این مسئول با تاکید بر این که در کنار تولیدکنندگان کفش تا حل مشکلات هستیم، یادآور شد: برنامه‌ریزی اساسی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر این صنعت در هیدج انجام خواهد شد.

ذوالقدر از تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در ابهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته سرمایه‌گذاری در شهرستان آماده پذیرایی از هرگونه سرمایه‌گذاری است و برای سهولت در انجام کارها و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران این کمیته همه مراحل اخذ مجوزها و پیگیری‌های اداری را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha