• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400101511348
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا،‌ روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت اجرای کامل قانون هوای پاک و تدبیر اقدام فوری در خصوص آلودگی هوا و ضرورت نظارت و برخورد با صنایع آلاینده.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره علت عدم اقدام به موقع برای ترخیص کالاهای فاسدشدنی در گمرک.

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیران راه و شهرسازی و نیرو درباره ضرورت تخصیص اعتبار جهت تسریع در اصلاح مسیر خرم آباد- پلدختر، همچنین لزوم تسریع در احداث سدهای حوزه انتخابیه و ضرورت تکمیل دیواره های حفاظتی شهرستان پلدختر و معمولان و ضرورت تسریع در بازسازی ایستگاه های پمپاژ آب کشاورزی روستاهای حوزه انتخابیه که در سیل ۹۸ خسارت جدی دیدند. همچنین تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی درباره ضرورت استمهال وام‌های پرداختی به مردم پلدختر و معمولان بابت خسارت سیل۹۸ و نیز لزوم اختصاص تسهیلات جهت ۲۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی از بین رفته در سیل فروردین ۹۸.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: درباره عدم صلاحیت شورای انقلاب فرهنگی در خصوص سند ملی وقف.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۵۹ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لزوم اصلاح و ارتقای حقوق مستمری بگیران حداقلی سازمان تامین اجتماعی.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به رئیس جمهور و وزیر کشور درباره ضرورت حل مشکل پسماند کشور.

کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و ۴۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت درباره ضرورت بازنگری در حذف ردیف های بودجه دانشگاه های علوم پزشکی شهرهای محروم و دوردست در بودجه ۱۴۰۱.

محسن پیرهادی نماینده تهران و ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لزوم بازنگری در نحوه و زمان بندی رتبه بندی روزنامه های کشور.

حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن و ۵۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم رسیدگی به وضعیت حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم استخدام کادر درمان داوطلب زمان همه گیری بیماری کووید ۱۹. همچنین تذکر وی و ۵۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان درباره لزوم تجهیز مراکز خدمات بهداشتی روستاها.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۱۵ ۱۹:۱۳

مجلس معافیت دوبرادری را تصویب کند