حسن صبوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، بیان کرد: همزمان با سفر رئیسجمهور و وزرا به استان قم، در ۲۸ دستگاه میز خدمت تشکیل شد که میز خدمت حوزه راه، مسکن و شهرسازی در اداره کل بنیاد مسکن استقرار پیدا کرد.
وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی با حضور فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.
صبوری عنوان کرد: شهروندان در این دو روز با حضور در اداره کل بنیاد مسکن استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارت خانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.
وی اظهار کرد: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راهآهن، راهداری، بانک مسکن و به طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیتهای ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است توسط این مرکز پاسخگویی شد.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، در روز اول ۵۸۳ و در روز دوم ۵۱۰ درخواست ثبت شده است که در مجموع تعداد یک هزار و ۹۳ درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رئیسجمهور به استان قم به ثبت رسیده است.
وی در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواستها تصریح کرد: به فراخور موضوع درخواست کنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری به ایشان پاسخ داده خواهد شد.
صبوری در پایان گفت: در محل نمایشگاه دائمی نیز درخواستها و نامههای مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزههای مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شده است.
انتهای پیام
نظرات