• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400101409961
  • خبرنگار : 50477

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم بی‌تفاوت نبودن بود

مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم بی‌تفاوت نبودن بود

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه تمام انحرافات تاریخ اسلام از بی تفاوت بودن نخبگان و خواص شکل گرفته است، گفت: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی بی تفاوت نبودن او نسبت به همه مظلومان بود.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که در هیئت رهروان حاج قاسم دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه داغ شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ گاه سرد نخواهد شد، اظهار کرد: تاابد داغ این شهید سعید در دل ما همه آرادگان دنیا شعله ور خواهد بود.

وی با بیان اینکه آنچه می تواند در برابر احساس تکلیف و مسئولیت در جامعه اسلامی بی تفاوتی است، افزود: مهمترین عاملی که باعث شد ائمه اطهار (ع) در دوران خود عمدتا در مظلومیت قرار گرفته و جامعه اسلامی نیز به شکلی در برابر ظلم سر خم کند درد بنیاد شکن بی تفاوتی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بی خیالی و بی تفاوتی در جامعه نسبت به تحولات دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی امروز هم می تواند به عاملی برای آسیب زدن به آینده کشور تبدیل شود، ادامه داد: در جامعه اسلامی همه افراد نه تنها باید نسبت به همه کشور دغدغه داشته باشند بلکه باید اندیشه کمک و پیگیری دغدغه همه جهانیان را در سر بپرورانند.

زندگانی حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه بزرگ است

خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که تنها بعضی از مردم اینگونه هستند که پای عهدشان با خدا هستند و خودشان را برای همه وقف می کنند، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی از جمله این افراد است که از همه اقشار، اصناف، گروه‌ها و جریانات متفاوت عاشق و شیدا داشت.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی حاج قاسم بی تفاوت نبودنش بود، اضافه کرد: خواهش من است که خاطرات و سیره زندگی ایشان را بخوانید که رهبری آن را یک مکتب و مدرسه حیات بخش دانسته و سرتاسر زندگانی این شهید بزرگ را پر برکت برشمردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی بی تفاوت نبودن را تمرین کرد تا به شهادت نائل شد، گفت: حضرت زهرا (س) همچنان مانند صدر اسلام منتظر است تا عده‌ای که بی تفاوتی را مردود می دانند به میدان دفاع از حق و ولایت بیایند و در برابر ظلم ایستادگی کنند.

گرزین بر ضرورت توبه کردن نسبت به همه بی تفاوتی‌های خود در طول سالهای مختلف نسبت به خانواده، همسر، فرزند، جوانان و مردم، تاکید کرد و افزود: تردید نداشته باشید که اگر همه ما از بی تفاوتی‌ها به سمت احساس تکلیف برسیم راه حاج قاسم را به خوبی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha