• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400101208287
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

زحمات پرسنل آتش‌نشانی کرمانشاه فراموش نشدنی است 

زحمات پرسنل آتش‌نشانی کرمانشاه فراموش نشدنی است 

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات همه عوامل در مهار آتش سوزی ساختمان ۹ طبقه در بلوار ظفر جنوبی شهر کرمانشاه گفت: در مهار این آتش سوزی همه عوامل از جمله پرسنل آتشنشانی تلاش های بسیار ارزشمند و موثری انجام دادند.

 هوشنگ بازوند در جلسه ای که به منظور بررسی این حادثه و هماهنگی لازم به منظور کمک به ساکنین این ساختمان برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولین ذیربط و دادستان کرمانشاه خواسته ایم که بررسی های لازم را برای شناسایی دستگاه‌هایی که وظایف خود را به درستی برای اتمام ساختمان ها برای شرایط مسکونی انجام نمی دهند، پیگیری کنند.

وی همچنین خواستار فرهنگ سازی از سوی رسانه ها و صدا و سیما برای اطلاع رسانی به مردم در زمان وقوع حادثه برای اجازه فعالیت به عوامل موثر در مهار آتش سوزی شد و گفت: صدا و سیما موظف است با فرهنگ سازی مردم را از حضور در حادثه هایی که مانع از فعالیت بیشتر عوامل موثر برای کنترل حادثه می شود، منع کند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به وارد شدن لطمات روحی به ساکنین این ساختمان خواستار اجرای برنامه های لازم به منظور کمک به بازسازی روحی افراد این ساختمان شد.

وی با تقدیر از زحمات همه عوامل از جمله آتشنشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس گفت: از زحمات همه این عزیزان به ویژه پرسنل آتشنشانی در مهار آتش این مجتمع تقدیر می کنیم و واقعاً این نوع خدمت فراموش نشدنی است.

  بازوند در ادامه با اشاره به خسارت های مادی به ساکنین این مجتمع خواستار در نظر گرفتن تسهیلات قرض الحسنه ای به منظور کمک به رفع مشکلات ایجاد شده برای ساکنین آن شد و گفت: با توجه به اینکه این گونه آتش سوزی ها جزو بحران محسوب نمی شوند و از اعتبار بحران نمی توان برای آن در نظر گرفت،اما در استان باید به ارائه راهکارها به منظور رفع مشکلات پیش آمده برای ساکنین این مجتمع بپردازیم و از مدیریت بانک ملی می خواهیم که شرایط لازم را برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ساکنین این مجتمع در نظر بگیرند.

هفته پیش در جریان آتش سوزی این ساختمان 9 طبقه دو نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی هم مجروح شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha