• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400100906387
  • خبرنگار : 50483

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

مکتب شهید سلیمانی عزت را تضمین می‌کند

مکتب شهید سلیمانی عزت را تضمین می‌کند

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر مکتب شهید سلیمانی ‌را به کار گیریم، عزت را تضمین کرده‌ایم.

سردار رسول سنایی راد در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت است و فتنه‌گران با تصور غلط و برآورد بیجا فکر می‌کردند با فشار می‌توانند نظر خود را به نظام و رهبری تحمیل کنند.

وی ادامه داد: در چنین بزنگاهی، رهبری از ساز و کار قانونی و رای قانونی مردم دفاع کرد و کوتاه نیامد.

 خاطرمعاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب بعد از چندماه خون دل خوردن، در چنین فضایی که فتنه‌گران با تشکل مثلثی که ضلع‌های آن فتنه گران، معاندان و دشمنان بودند، راهکار دفع حداقلی و جذب حداکثری را در نظر گرفتند.

 سنایی راد ضمن بیان اینکه بیگانگان در تصور تشکیل انقلاب رنگی بودند، تصریح کرد: سران فتنه شرایطی به وجود آوردند که دشمن خارجی و معاندان، بهره برداران آن بودند و اگر اتفاقی هم می‌افتاد هیچ میدانی برای فتنه گران داخلی باقی نمی‌ماند.

وی گفت: در بزنگاه تاریخی حماسه ۹ دی، مردم در اقدامی که با رشادت خود انجام دادند، برای نظام جمهوری اسلامی افتخارآفرین شدند.

وی اظهار کرد: در روز ۹ دی همه خط شکن‌های سیاسی که دل در گرو نظام و انقلاب داشتند، بهم ریختند که یکی از اینها شهید سلیمانی بود که با شهادت خود حماسه آفرین شد.

 درمعاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه شهید سلیمانی را حاصل تربیت دینی و غیرت خانواده دانسته و اضافه کرد: اتصال به انقلاب و فرهنگ انقلابی، روحیه انقلابی، ایستادگی و ولایتمداری، مردمداری، غیرت، اخلاق مداری و جهادی بودن از ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی بود.

سنایی راد در پایان شهید سلیمانی را نماد ایستادگی در مقابل سلطه خواند که اگر مکتب شهید سلیمانی ‌را به کار گیریم، عزت را تضمین کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha