• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400100806001

وخامت حال ۸۲ بیمار و فوت ۳ نفر در فارس

وخامت حال ۸۲ بیمار و فوت ۳ نفر در فارس

ایسنا/فارس طبق آخرین آمار، هم اکنون ۵۶۵ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد، ۸۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

براساس آمارها، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح چهارشنبه ۸ دی، یک میلیون و ۸۳۳ هزار و ۲۹۸ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های فارس تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۵۱۱ هزار و ۳۳۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

این آمار حاکیست، با بستری ۹۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۶۵ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به هفت هزار و ۳۹۵ نفر رسید.

براساس این آمار، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰۱ هزار و ۷۹۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

همچنین در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به ۶ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۷۳۴ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۳۳ هزار و ۴۹۴ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۰۳ دُز نوبت دوم و ۳۶۹ هزار و ۳۳۷ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha