محمدرضا سبطی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شهرداری محل رجوع بخش عمده ای از مردم برای دریافت خدمات است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا دسترسی مردم به شهرداری راحت بوده و دریافت خدمات نیز در بهترین شرایط و با کمترین مشکل همراه باشد.
وی با بیان اینکه یکی از رسالت های ما در شهرداری گرگان کاهش زمان خدمات دهی و جلب رضایت مشتریان و شهروندان است، افزود: شهرداری همانند یک بنگاه اقتصادی است و مدیرانی که نتوانند درآمدزایی خوبی داشته باشند باید رویکرد خود را تغییر دهند.
شهردار گرگان با تاکید بر اینکه رویکرد جدید ما حذف فیزیکی کاغذ در انجام فرآیندهای اداری در شهرداری است، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست ها و رویکردهای ما حرکت به سمت «شهرداری بدون کاغذ» است که باید در آینده ای نزدیک رقم بخورد که هم اکنون تاحدودی زیرساخت های آن فراهم است.
سبطی کاهش بروکراسی زائد برای رفاه حال مردم را یکی از اهداف اجرای این طرح دانست و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت این طرح را به سرمنزل مقصود رسانده و اجرای آن را در تمامی سطوح شهرداری محقق کنیم.
انتهای پیام
نظرات