• شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400100402483
  • خبرنگار : 30054

رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟ تاثیر نرم‌افزار CRM در موفقیت کسب و کار

رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟ تاثیر نرم‌افزار CRM در موفقیت کسب و کار

در فضای رقابتی امروز، موفقیت در کسب و کار بسیار سخت و چالش‌برانگیز شده است. شما باید بتوانید درآمد خود را افزایش دهید، وفاداری مشتریان را تقویت کنید و خدمات و محصولات خود را بهتر و کارآمدتر از رقبایتان ارائه داده و مدیریت کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام اورست، راه‌های موفقیت در کسب و کار متفاوت است و هرکس شیوه مخصوص به خود که منطبق بر استراتژی‌های بازاریابی‌اش است را دنبال می‌کند. اما رازهای موفقیت در کسب و کار که در شرکت‌های بزرگ شاهد آن هستید، چه چیزهایی هستند؟

نرم افزار CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری تنها ابزاری‌ست که برای داشتن یک تجارت پرسود و مشتریان وفادار به آن نیاز دارید. قابلیت‌هایی مانند مدیریت سرنخ‌های تجاری، تجزیه و تحلیل داده‌های فروش و ثبت اطلاعات مشتریان از جمله امکانات سی آر ام است. نرم‌افزار مدیریت مشتریان در هر بار مراجعه مشتری، بانک اطلاعاتی کسب‌ و کار شما را از اطلاعات شخصی و سوابق خرید وی تکمیل می‌کند. بنابراین در تماس‌های بعدی مشتریان، خلاصه‌ای از اطلاعات مشتری به شما نمایش داده می‌شود تا با درک نیاز مشتری، خدمات متناسب‌تری ارائه کنید.

نرم افزار CRM چیست

تاثیر نرم‌افزار CRM در موفقیت کسب و کار

نمی‌توان انکار کرد که مشتریان مایه حیات هر کسب و کاری هستند. رابطه با مشتریان تعیین کننده آینده و موفقیت در کسب و کار یک شرکت هستند و این به معنای استفاده از CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری) است.

با داشتن اطلاعات کامل، دقیق و متمرکز در مورد مشتریان بالفعل و بالقوه، بخش‌های فروش و بازاریابی می‌توانند توجه و انرژی خود را روی مشتریان مناسب متمرکز کند. نرم‌افزار سی آر ام در صورت استفاده مؤثر، می‌تواند اثری موج‌دار در سراسر کسب‌وکار شما ایجاد کند و سود شما را از طرق مختلف افزایش دهد.

مشتریان امروزی انتظار پشتیبانی سریع و شخصی را در هر زمان از شبانه روز دارند. یک سیستم سی آر ام می‌تواند به شما کمک کند خدمات با کیفیتی که مشتریان به دنبال آن هستند را ارائه دهید. نمایندگان شما می‌توانند به سرعت ببینند مشتریان چه محصولاتی را سفارش داده‌اند و از هر تعامل رکورد دریافت کنند تا بتوانند به سرعت پاسخ‌های مورد نیاز را به مشتریان ارائه نمایند. سیستم مدیرت ارتباط با مشتریان می‌تواند تجربه مشتری شما را در خدمات مشتری، بازاریابی و موارد دیگر به میزان بسیار زیادی بهبود بخشد.

رازهای موفقیت در کسب و کار با CRM

تقریبا 75 درصد از تمام پروژه‌های CRM شکست می‌خورند و دلیل آن نرم‌افزار نیست بلکه پذیرش ضعیف کاربر است. بنابراین چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سیستم ارتباط با مشتری با موفقیت پیاده‌سازی شده و در سطح شرکت پذیرفته شده است؟

در ادامه رازهای موفقیت در کسب و کار با سیستم CRM که می‌تواند بیزنس شما را چند پله ارتقا دهد را ارائه می‌دهیم:

رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟ تاثیر نرم‌افزار CRM در موفقیت کسب و کار

از حمایت مدیران ارشد مطمئن باشید

 مطالعات نشان می‌دهد که عدم حمایت مدیران ارشد از دلایل شکست پروژه‌های CRM است. از آنجا که CRM پروژه‌ای است که تمام بخش‌های یک سازمان را در بر می‌گیرد، مدیریت ارشد نه تنها باید درگیر باشد، بلکه باید الهام‌بخش و ایجادکننده اعتبار در میان سایرین باشد.

استراتژی CRM را تعریف کنید

CRM  فقط فناوری نیست، بلکه یک استراتژی و فلسفه است. داشتن یک استراتژی CRM موفق به این معنی است که شما باید تعریف کنید که فرآیندهای کاری شما چگونه تغییر می‌کند، چه گام‌هایی را در هر مرحله اجرا می‌خواهید بردارید، به چه چیزی می‌خواهید برسید، چگونه می‌خواهید اهداف خود را اندازه‌گیری کنید و چگونه CRM برنامه توسعه کسب و کار شما را کامل می‌کند. اتخاذ یک سیستم CRM به این معنی است که شما تصمیم می‌گیرید توسعه و حفظ یک رابطه قوی با مشتریان را اولویت شماره یک خود قرار دهید. به عبارت دیگر، شما باید آگاهانه به یک مدل کسب و کار مشتری محور متعهد شوید.

دستورالعمل استفاده تنظیم کنید

دستورالعمل‌های استفاده از CRM باید به راحتی در دسترس باشد و به وضوح بیان کند که چه کاری، چه زمانی و چگونه باید در سیستم CRM انجام شود.

بر نگرش‌های منفی غلبه کنید

 بزرگ‌ترین چالش در پیاده‌سازی CRM، افراد هستند. از آنجایی که پیاده‌سازی سی آر ام با تغییراتی مانند بازاندیشی در همه فرآیندهای اساسی و ایجاد تغییر در روش کار هر کارمند همراه است، شما باید برای مقابله با نگرش‌های منفی و طرد شدن در همه سطوح آماده باشید.

در دنیای امروز موفقیت در کسب و کار بدون در اولویت قرار دادن مشتری و برقراری ارتباط مؤثر و کارآمد با او و برطرف کردن نیازهایش در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین شیوه ممکن امکان‌پذیر نیست. یکی از راه‌های موفقیت در کسب و کار استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  است. نرم‌افزار CRM اورست با بیش از یک دهه سابقه، مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان کسب‌وکارهای ایرانی را برعهده دارد. ما در مجموعه اورست آن‌قدر به قدرت نرم‌افزار سی آر ام آنلاین خود اطمینان داریم که خدمات پشتیبانی دائمی و رایگان ارائه می‌دهیم. این نرم‌افزار با امکاناتی همچون تنظیم سطح دسترسی کاربران، رمزگذاری داده‌ها و پیاده‌سازی فایروال‌ها و آنتی‌ویروس‌های قدرتمند، امنیت بانک اطلاعاتی تجارت شما را تامین می‌کند.

برای مشاهده دمو نرم افزار  CRM اورست با ما در تماس باشید

۰۲۱۹۱۰۱۳۳۴۲

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha