• جمعه / ۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400100301555
  • خبرنگار : 50448

امام جمعه بوشهر:

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند از این رو مسئولان باید با حضور میدانی، رفع این مشکلات را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ترویج فرهنگ بی‌عفتی در عرصه اقتصادی، اخلاقی و جنسی زمینه بحران و سقوط جامعه را فراهم می‌کند، جهان استکبار در پی ترویج فساد و گناه اقتصادی و اخلاقی است که خطر بزرگی برای جوامع و تمدن اسلامی محسوب می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت ۹ دی روز میثاق امت با امامت تصریح کرد: مراسم ۹ دی با شکوه در استان برگزار شود تا پیمان بین امت و امامت مستحکم شود و اهداف سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی برای براندازی نظام با ایجاد انقلاب مخملی بود که با هدایت‌های مقام معظم رهبری، بصیرت‌افزایی و حضور به‌موقع مردم در صحنه این حرکت بسیار خطرناک دشمنان خنثی شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: ساخت و رونمایی نخستین موتور دیزل دریایی، الحاق ۲ فروند شناور رزمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش و رزمایش پیامبر اعظم ۱۷  نشان از اقتدار و قدرت بالای تولید و خودکفایی در عرصه صنایع دفاعی، اقتدار عملیات میدانی در عرصه سطحی و زیر سطحی دریا است.

صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: فعالیت و عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌ها برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: مسئولان در عرصه محرومیت‌زدایی باید بیشتر تلاش کنند، فلسفه مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است. مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند که باید مسئولان این مهم حضور میدانی را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند. یکی از راه‌کارها حذف دلال‌ها و واسطه‌ها است از این رو باید آنها را از چرخه تولید خارج کرد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: با حضور در برخی از روستاهای محروم استان بوشهر در جهت تامین آب شرب با اقدام کوچک، بزرگترین مشکل ۷ روستا با کمترین هزینه برطرف شد.

صفایی بوشهری عنوان کرد: به جوانان و اشتغال آنان توجه ویژه شود چرا که اکنون جوانان مومن، تحصیلکرده، انقلابی و با انگیزه در استان بوشهر به‌دنبال کار هستند که باید به آنان اعتماد و زمینه اشتغال آنان را فراهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha